آفتاب

تکنسین اورژانس هوائی مازندران از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار شکستگی شد

تکنسین اورژانس هوائی مازندران از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار شکستگی شد

ساری - ایرنا - مدیر بیمارستان 17 شهریور آمل گفت که تکنسین زخمی اورژانس هوائی مازندران از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار شکستگی شده است .

یک فروند بالگرد اورژانس 115 مازندران حوالی ساعت 11 امروز در منطقه ' گزنگ ' جاده هراز سقوط کرد و بر اثر آن یک تکنسین کشته و یک نفر دیگر بشدت زخمی و به بیمارستان آمل منتقل شد.
شکرالله سالار با اظهار این که جسد فرد کشته شده هم به بیمارستان 17 شهریور انتقال یافت ، نام وی را ' مصطفی صادقی ' 39 ساله اعلام کرد .
وی گفت : تکنسین زخمی اورژانس 115 هم ' هوشنگ عباسی شیرسوار ' نام دارد که با سطح هوشیاری 15 در بخش آی سی یو بستری شده است .
او افزود : یکی از خلبان های بالگرد هم به صورت جزئی مصدوم و در مرکز بهداشتی و درمانی گزنک درمان شد.
مدیر بیمارستان 17 شهریور آمل ، آمار مصدومان ناشی از برخورد یک دستگاه کامیون با وانت بار در جاده هراز را هم چهار نفر اعلام کرد .
وی گفت : این تصادف در محدوده منظریه هراز رخ داد و زخمی ها نیز به این مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان هستند.
بالگرد اورژانس 115 مازندران در پی برخورد کامیون و وانت در جاده هراز به پرواز در آمده بود تا زخمی ها را به بیمارستان برساند که هنگام فرود دچار سانحه شد.
بر اساس اعلام اورژانس 115 مازندران ، بالگرد هنگام فرود به خاطر محدودیت دید خلبان بر اثر برخاستن گرد و غبار در منطقه ، به کابل فشار قوی برخورد و سقوط کرد.
این بالگرد که تنها بالگرد ملکی وزارت بهداشت و تنها بالگرد اورژانس هوائی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود ، چهار سرنشین شامل 2 تکنسین و 2 خلبان داشت .
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
کد N1444094

وبگردی