آفتاب

حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامی عربستان در «نجران»

حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامی عربستان در «نجران»

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، یک فروند موشک بالستیک به طرف یک پایگاه نظامی عربستان در استان نجران شلیک کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن (وابسته به انصارالله) با یک فروند موشک بالستیک از نوع «زلزال ۲» پایگاه نظامی «رجلا» در نجران در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی همچنین مواضع شبه‌نظامیان وابسته به «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فراری را در منطقه «نهم» واقع در صنعا را نیز با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند. در این حمله تعدادی از این عناصر کشته یا مجروح شدند.

گزارش‌ها از استان  «لحج» واقع در جنوب یمن نیز حاکی است که ارتش یمن مواضع نیروهای منصور هادی را همچنان هدف قرار داده‌اند که ۱۴ تن از این نیروها کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

منابع رسانه‌ای در «مأرب» نیز اعلام کردند که سرتیپ ستاد «محسن الداعری» فرمانده تیپ چهاردهم زرهی عربستان در حمله نیروهای یمنی به مواضع نیروهای ائتلاف تحت رهبری سعودی در اطراف منطقه "«صرواح» مجروح و توسط یک فروند بالگرد سعودی به ریاض منتقل شد. 

در تحولی دیگر، فرمانده کل نیروهای مسلح امارات، عصر سه‌شنبه در بیانیه‌ای از کشته شدن یکی از نظامیان این کشور، که در جنگ نیروهای ائتلاف سعودی علیه یمن مشارکت داشت، خبر داد.

کد N1443779

وبگردی