آفتاب
دبیر یک سازمان مردم نهاد عنوان کرد؛

توزیع هزار بسته آموزشی لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند

توزیع هزار بسته آموزشی لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند

دبیر یک سازمان مردم‌نهاد از برگزاری جشنواره غدیر خبر داد و گفت: هزار بسته لوازم‌التحریر آموزشی میان دانش‌آموزان نیازمند در مناطق حاشیه‌ای تهران توزیع می‌شود.

محمدمهدی فیروزمنش با بیان اینکه به مناسبت عید سعید غدیر و همزمانی این عید با اول مهر و بازگشایی مدارس، جشنواره غدیر از سوی ۲ سازمان مردم نهاد برگزار می شود، افزود: در ویژه برنامه ای که شب گذشته با همکاری سمن «بیناس» و سمن «حامی» برگزار شد، تعداد ۵۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد و ۵۰۰ بسته دیگر طی روزهای آتی میان کودکان و دانش آموزان مستحق در حاشیه جنوب تهران توزیع خواهد شد.

وی در توضیح اهداف این سازمان مردم نهاد افزود: در این سمن به دنبال آشتی نوجوانان و جوانان با مفاهیم دینی هستیم و جشنواره غدیر نیز با همین هدف برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه مراحل شناسایی دانش آموزان نیازمند طی مراحلی انجام شده بود، اضافه کرد: این اقلام شامل دفتر، خودکار، مداد و سایر لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان است که با همکاری سمن حامی میان افراد نیازمند توزیع می شود.

فیروزمنش گفت: کوره پزخانه های جنوب شهر تهران و مناطق اطراف آن، هدف اصلی در توزیع بسته های آموزشی است.

وی در خصوص روند جمع آوری کمکهای مردمی افزود: از طریق فضای مجازی با استفاده از اینستاگرام و تلگرام به جمع آوری کمکها و اقلام مورد نیاز اقدام کردیم که با استقبال خوب مردمی مواجه شد.

کد N1443681

وبگردی