آفتاب

سرمربی فوتبال پیکان تهران: مستحق کسب اولین پیروزی بودیم

سرمربی فوتبال پیکان تهران: مستحق کسب اولین پیروزی بودیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تیم ما پس از هفته ها تلاش در بازی برابر استقلال خوزستان مستحق کسب اولین پیروزی خود در این رقابت ها بود و خرسندیم که از این میدان با دست پر خارج شدیم.

به گزارش ایرنا، مجید جلالی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تیم استقلال خوزستان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان با توجه به اینکه فصل گذشته قهرمانی لیگ را از آن خود کرد یکی از تیم های خوب لیگ برتر است، ولی در این بازی باتوجه به شناخت خوبی که از این تیم داشتیم بهتر کار کردیم.
وی افزود: اگرچه نتیجه بازی را به سود خود به پایان رساندیم، بازیکنان ما در نیمه دوم بی تجربگی کرده و با ساده لوحی دوگل به حریف تقدیم کردند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: این دیدار از بازی های جذاب و پر گل لیگ بود و این مهم، حساسیت بالای بازی را نشان می دهد.
وی بیان کرد: ما با هدف کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم چرا که جایگاه ما در جدول شایسته نام پیکان نبود و بازیکنان تیم برای فاصله گرفتن از قعر جدول مصمم شده بودند.
جلالی ادامه داد: باتوجه به شناختی که از تیم استقلال خوزستان داشتیم این تیم در دقایق پایانی مانند بازی های پیشین خود با ریسک بالایی بازی کرد و تیم ما به خوبی از موقعیت های به دست آمده استفاده کرد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ابراز امیدواری کرد: تیم استقلال خوزستان اگرچه این بازی را واگذار کرد، بزودی جایگاه واقعی خود را در جدول کسب کند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کشور عصر سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار و تیم پیکان تهران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 آبی پوشان خوزستان را شکست دهد.
7152/6125**1613**
خبرنگار:محمدرضا خبازان- انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی - عبدالله غفاری
کد N1443518

وبگردی