آفتاب
سرمربی تیم فوتبال سایپا:

فرصت طلبی عنایتی برای همه بازیکنان الگو باشد

فرصت طلبی عنایتی برای همه بازیکنان الگو باشد

قم – سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان این که وقتی نتوانید از موقعیت هایتان استفاده کنید محکوم به شکست هستید گفت: فرصت طلبی عنایتی برای همه بازیکنان الگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین فرکی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و سایپا که با برتری صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: صبا برای کسب پیروزی در این بازی انگیزه داشت و تلاش زیادی انجام داد و با این که موقعیت زیادی نداشت اما در نهایت برنده از میدان خارج شد.

وی افزود: وقتی نتوانید از موقعیت هایتان استفاده کنید محکوم به شکست هستید البته صبا را به خوبی آنالیز کرده بودیم اما در دفاع تمرکز کافی نداشتیم و از همان نقطه‌ای ضربه خوردیم که می‌دانستیم در آن ناحیه دچار ضعف هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فرصت طلبی بازیکنی با تجربه چون رضا عنایتی باید برای بازیکنان دیگر الگو باشد و بابت کسب این پیروزی به صبا تبریک می گویم البته ما هم تلاش کردیم و صاحب موقعیت شدیم و تغییر تاکتیک هم برای برگرداندن نتیجه کافی نبود.

فرکی درباره وضعیت قضاوت داور مسابقه بیان داشت: به طور کلی در مورد داور صحبت نمی‌کنم اما داوران این بازی در چند صحنه دچار اشتباهاتی شدند البته باید صحنه های مشکوک به پنالتی را ببینم تا بتوانم در زمینه پنالتی و صحنه های مشکوک نظر بدهم.

وی عنوان کرد: در برخی مقاطع زمانی بازی شاهد بودیم که بازیکنان صبا به تلف کردن وقت روی آوردند که البته این مسئله غیر طبیعی نبود و صبا هم می‌خواست هر طور شده این بازی را به سود خود پایان دهد اما در عین حال تیم ما لایق شکست نبود و امروز روی بد فوتبال را دیدیم.

سرمربی سایپا تصریح کرد: ما حملات زیادی انجام دادیم و وقتی حریف رو به دفاع مطلق آورده تنها امید ما این است که روی ضربات شروع مجدد به گل برسیم و اگر سایپا یک گل می زد همه چیز تغییر می کرد با این حال آن ها یک گل زدند، دفاع کردند و نتیجه دلخواه خود را به دست آوردند.

کد N1443492

وبگردی