آفتاب
مجید جلالی:

بازیکنان پیکان سادگی به خرج دادند/برای ۳۰ دقیقه آخر برنامه داشتیم

بازیکنان پیکان سادگی به خرج دادند/برای ۳۰ دقیقه آخر برنامه داشتیم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: روی دریافت گل دوم، بازیکنان پیکان سادگی به خرج دادند و منتظر بازی جوانمردانه حریف نشستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی شامگاه امروز سه شنبه پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز در حالی به پیروزی دست یافتیم که واقعا در برابر یک تیم خوب و مقتدر قرار گرفتیم. استقلال خوزستان که فصل قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، در این فصل نیز با همان روش بازی می کند و به نظر می رسد با وجود شکست، تیم دست و پا بسته ای نیست.

وی افزود: بازیکنان ما روی دریافت گل دوم بسیار سادگی به خرج دادند زیرا آنها فکر کردند حریف بازی جوانمردانه را رعایت می کند ولی آنها چنین کاری نکردند و به گل تساوی دست یافتند. این حرکت درس خوبی به بازیکنان ما داد و آنها متوجه شدند وقتی بازی جوانمردانه انجام می دهند نباید انتظار داشته باشند که حریف هم این حرکت آنها را به صورت جوانمردانه جواب دهد.

جلالی ادامه داد: بازیکنان ما بدانند که در چنین مواقعی باید منتظر باشند داور بازی را قطع کند نه اینکه آنها توپ را به بیرون هدایت کنند. البته من اعتقاد دارم به همین دلیل که بازیکنان ما از دست بازیکنان استقلال خوزستان تا حدودی ناراحت شدند فشار خود را مضاعف کردند و در دقیقه ۹۵ گل زدند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص اینکه در این بازی اولین پیروزی خود را به دست آوردند نیز گفت: ما هفته هاست که با بازی های خوبی که انجام می دهیم استحقاق کسب پیروزی را داشتیم ولی این اتفاق امروز افتاد و ما اولین پیروزی خود را تصاحب کردیم.

جلالی بیان کرد: ما برای کسب پیروزی به اهواز آمدیم به همین دلیل «منشا» مهاجم خارجی و ثابت خود را برای ۳۰ دقیقه پایانی بازی نگه داشته بودم و دیدید که وی در همین فاصله دو گل به حریف زد. اگر بازیکنان ما سادگی یا کم تجربگی نمی کردند قطعا ما با همان نتیجه دو بر صفر پیروز می شدیم.

وی در خصوص استقلال خوزستان نیز گفت: این تیم در ۱۵ دقیقه پایانی بازی های خود سه گل زده و چهار گل دریافت کرده است یعنی اینکه این تیم در دقایق پایانی ریسکی بازی می کند به همین دلیل برای ۳۰ دقیقه پایانی برنامه ریزی کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم استقلال خوزستان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر شامگاه امروز سه شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پیکان خاتمه یافت. گل های این بازی را حسن بیت‌سعید (۸۶) لئون هایراپتیان (۳+۹۰- گل به خودی) برای استقلال - گادوین منشا (۷۴ و ۸۰) امیرحسین صادقی (۵+۹۰) برای پیکان وارد دروازه حریف کردند.

کد N1443476

وبگردی