آفتاب

نماینده نایین: رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم در دستور کار دولت است

نماینده نایین: رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم در دستور کار دولت است

نایین، اصفهان-ایرنا- نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم در دستور کار دولت یازدهم است.

به گزارش ایرنا، عباسعلی پوربافرانی روز سه شنبه در جمع مردم در 'مسجد سید' محمدیه نایین افزود: مردم هم اینک دچار سختی های شدیدی هستند و فشار زیادی بر آنها وارد می شود و تمام تلاش ما در مجلس نیز رفع مشکلات اقتصادی مردم بخصوص مردم مناطق کویری است.
وی همچنین گفت: مردم و مسئولان باید با همت و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات نایین و خور و بیابانک تلاش کنند.
پوربافرانی افزود: نایین از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار است و رفع دغدغه ها و مشکلات این شهرستان نیازمند همراهی مردم و پافشاری آنها برای رفع مشکلات موجود است.
وی تصریح کرد: اگر مردم در این راه مسئولان را همراهی نکنند نباید از مسئولان نیز توقع داشت تا به تنهایی مشکلات را حل کنند.
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، یکی از دغدغه های مهم و ضروری نایین را حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال در این شهرستان بیان کرد.
پوربافرانی با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: از بدو ورود به مجلس، جلسات مختلفی با مدیران صنایع بزرگ و کوچک شهرستان تشکیل شد.
وی اضافه کرد: به اتفاق مدیران کارخانه های قطعه سازی توسعه عمران، شاتون سازی و پویا نیستانک در ایران خودرو حضور یافتیم و توسعه اشتغال در این کارخانه ها را خواستار شدیم که امیدواریم تا پایان سالجاری حدود200 نفر در این کارخانه ها مشغول کار شوند.
پوربافرانی در باره مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود نیز گفت: تا سال آینده بیمارستان حشمتیه نایین مجهز به دستگاه 'ام آر آی' خواهد شد و می کوشیم تا مشکلات این حوزه را که زمانبَر هم هست، هرچه زودتر رفع کنیم.
شهرستان نایین با 40 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
دبیر: شکراللهی
ت6027/7136
کد N1443411

وبگردی