آفتاب

نماینده مجلس: سیاست زدگی و طایفه گرایی مانع تحقق توسعه است

نماینده مجلس: سیاست زدگی و طایفه گرایی مانع تحقق توسعه است

خرم آباد - ایرنا- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست زدگی و طایفه گرایی 2 عامل مشکلات جامعه و مانع پیشرفت کارهاست و برای رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار باید از آنها عبور کرد.

به گزارش ایرنا ، سید حمیدرضا کاظمی روز سه شنبه در همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید در پلدختر لرستان افزود: طایفه گرایی از خدمتگزاری صادقانه افراد توانمند و فرهیخته در جهت تحقق توسعه جلوگیری می کند.
وی اظهارکرد: فعالیت سیاسی در زمان انتخابات، خوب است؛ اما بعد از انتخابات مردم باید همه یکصدا از فرد منتخب حمایت کنند و به وی فرصت دهند تا برنامه ها و عملکرد خود را به خوبی ارایه دهد.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به افرادی که با رای مردم به قدرت رسیده اند فرصت داد تا به تکلیف خود عمل کنند و بهترین قضاوت ، قضاوت مردم در پایان چهار سال دوره نمایندگی است.
وی، همه نیروهای حامی دولت تدبیر و امید را به وحدت دعوت کرد و گفت: به عنوان نماینده مردم، چه آنهایی که به من رای دادند و چه کسانی که به من رای ندادند؛ از اتحاد بین اصلاح طلبان و نیروهای حامی دولت تدبیر و امید حمایت می کنم.
شهرستان پلدختر در ۱۰۰ کیلومتری جنوب باختری خرم آباد در استان لرستان واقع شده است.
7272/6001/ 1650 ** خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشار دهنده: دریس
کد N1443349

وبگردی