آفتاب

اطعام 110 هزار خوزستانی در قالب طرح ضیافت علوی

اطعام 110 هزار خوزستانی در قالب طرح ضیافت علوی

اهواز - ایرنا- پنجمین سال طرح ضیافت علوی در سطح خوزستان برگزار و 110 هزار پرس غذای گرم در 17 منطقه استان بین نیازمندان مناطق محروم و مردم توزیع شد.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد مسئول گروه هنر و رسانه طرح ضیافت علوی در خوزستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای پنجمین سال این طرح در سطح استان خوزستان اظهار کرد: در طرح ضیافت علوی به همت طلاب و دانشجویان مسجد الغدیر اهواز، هیات روضة الزهرا و مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور مانند سال های گذشته به محوریت 17 منقطه در سطح استان برگزار شد.
وی افزود: تفاوت این طرح با سال های گذشته این است که در پنجمین سال طرح ضیافت علوی110 پرس غذای گرم بین مردم و نیازمندان توزیع شد که نسبت به سال های گذشته این تعداد به همت حمایت های مردمی چند برابر شده است.
مسئول گروه هنر و رسانه طرح ضیافت علوی در خوزستان ادامه داد: 14 هزار پرس از این تعداد در شهرستان اهواز ، 10 هزار پرس در منطقه ملاشیه، 28 هزار پرس در حمیدیه و ماهشهر و باقی آن نیز به ترتیب در سایر شهرستان ها بین مردم توزیع شد.
وی بیان کرد: این طرح یکی از بزرگترین سفره های میهمانی روز غدیر خم در کشور به شمار می رود و هرساله با حمایت های مردمی بر تعداد آن افزوده می شود.
حجت الاسلام امینی یادآور شد: تمامی هزینه های طرح ضیافت علوی در استان به صورت کامل توسط خیران و حامیان مردمی جمع آوری شده و امید است در سال های آینده بتوانیم در سطح وسیعتری این طرح را به مرحله اجرا بگذاریم.
طرح ضیافت علوی پنجمین سال است که در سطح خوزستان برگزار می شود و در سال جاری 110 هزار پرس غذای گرم در شهرستان های اهواز، ماهشهر، دزفول، خرمشهر، لالی، اندیمشک، کارون و ایذه بین بیمارستان ها و موسسه های خیریه و مناطق محروم حاشیه شهر اهواز توزیع شد.
همچنین در حاشیه جشن غدیر جشن گلریزان برای سه نفر از افرادی که به دلیل مشکلات مالی زندانی شده اند، برگزار شد.
7152/6068/ 1257
خبرنگار:محمدرضا خبازان - دبیر:محمدعلی فریدپناه
کد N1443341

وبگردی