آفتاب
جام جهانی فوتسال - کلمبیا؛

طاهری: «فالکائو» توانایی بازی نمایشی مقابل ایران را نداشته است

طاهری: «فالکائو» توانایی بازی نمایشی مقابل ایران را نداشته است

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: فالکائو یکی از بهترین بازیکنان فوتسال دنیاست ولی مقابل ایران توانایی انجام کارهای نمایشی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طاهری بعد از پایان بازی تیم های ملی فوتسال ایران و آذربایجان در میکسدزون پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود. وی در پاسخ به این سئوال که تیم ایران باید در بازی بعد به مصاف برزیل برود و آیا از مصاف با «فالکائو» ستاره برزیل نمی‌ترسید؟ گفت: فالکائو یکی از بهترین بازیکنان دنیا بوده و عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داده است اما من بیشتر از ۱۰ بار برابر این بازیکن بازی کرده ام.

طاهری افزود: خوب می دانم چطور با فالکائو روبه رو شوم. او تاکنون هیچ توانایی جهت نشان دادن کارهای نمایشی اش مقابل ما را نداشته است.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که بازی ایران و برزیل را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتسال ایران با ۴ امتیاز به عنوان تیم سوم گروه F مسابقات جام جهانی به مرحله یک هشتم نهایی رفت و در این مرحله باید بامداد پنجشنبه به مصاف برزیل برود.

کد N1442455

وبگردی