آفتاب
در مراسمی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه امام خمینی و مرکز دانش‌پژوهان

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه امام خمینی و مرکز دانش‌پژوهان

دانشگاه علمی کاربردی امام خمینی و مرکز دانش‌پژوهان بنیاد شهید تفاهم‌نامه منعقد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، گروسی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مابین دانشگاه علمی کاربردی امام خمینی و مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در خصوص اهداف این تفاهم‌نامه گفت: بهره‌مندی از توانمندی نخبگان در مراکز دانشگاه امام خمینی در تهران و سایر استان‌های کشور از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری و دولت در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با توجه به این تاکیدات به دنبال این هستیم که رشته‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی را در قالب پودمان‌ها ایجاد کنیم و به دنبال این هستیم که صدور گواهینامه‌های معتبر در کلاس‌های آموزشی در قالب پودمان‌ها طراحی شود.

وی گفت: رشته‌های مختلفی در کارشناسی و کاردانی طراحی شده است که مجموع آنها به ۱۸ رشته می‌رسد که از این میان رشته کسب و کار متناسب با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی افزوده شده است. علاوه بر این سه رشته دیگر نیز در بهمن‌ماه به سایر رشته‌های مرتبط برای جامعه ایثارگری اضافه خواهد شد.

گروسی به استفاده از نخبگان ایثارگر در دانشگاه علمی کاربردی اشاره و تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما استفاده از نخبگان ایثارگر به عنوان مدرس در این مراکز و تعریف پروژه‌ها برای رشته‌های مختلف است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی امام خمینی افزود: علاوه بر برنامه‌ها مذکور، چاپ کتب و مقاله‌ها بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به عنوان اولویت علمی مراکز دانشگاه علمی کاربردی امام خمینی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۰۰ کد مدرسی برای جامعه ایثارگری صادر شده است، گفت: به جز بنیاد شهید، این افراد در سایر وزارتخانه‌ها و مراکز دیگر به عنوان مدرس مشغول به کار هستند.

گروسی از برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی جامعه ایثارگر خبر داد و افزود: ۶ مهرماه بزرگترین جشن فارغ‌التحصیلی جامعه ایثارگری با حضور معاون رئیس‌جمهور و وزیر علوم برگزار خواهد شد.

کد N1441756

وبگردی