آفتاب

آغاز به کار نمایشگاه کتاب ارومیه با عاملیت بانک شهر

آغاز به کار نمایشگاه کتاب ارومیه با عاملیت بانک شهر

چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه، 28 شهریورماه در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس با توزیع بیش از 9 هزار ...

گروه بنگاه‌ها:چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه، 28 شهریورماه در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس با توزیع بیش از 9 هزار قطعه بن‌کارت خرید کتاب از سوی بانک شهر آغاز به کار می‌کند.به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه، کلیه خدمات بانکی به ناشران و شهروندان از طریق بانک شهر انجام می‌شود و قرار است بیش از 9 هزار قطعه بن‌کارت با مبالغ30 هزار تومان برای بازدیدکنندگان عموم و 50 و 100 هزار تومان برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و بالاتر توزیع شود.

 

همزمان با فعالیت 7 روزه چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه، بانک شهر 6 باجه بانکی در محوطه نمایشگاه مستقر کرده تا علاوه‌بر توزیع بن‌کارت‌های خرید کتاب، بازدیدکنندگان بتوانند نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند. همچنین متصدیان این باجه‌ها آماده ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان برای فعال‌سازی و آشنایی با موبایل بانک و سایر ابزارهای الکترونیکی بانک شهر هستند.بر اساس این گزارش، یک دستگاه شهرنت نیز در کنار در ورودی نمایشگاه کتاب ارومیه مستقر شده تا کلیه خدمات بانکی از طریق دستگاه‌های خودپرداز، خود دریافت، وب کیوسک و VTM به بازدیدکنندگان ارائه شود.

کد N1441392

وبگردی