آفتاب

زمان برگزاری بازی های ایرانجوان در بوشهر مناسب نیست

زمان برگزاری بازی های ایرانجوان در بوشهر مناسب نیست

بوشهر-ایرنا- مربی تیم دسته یکی ایرانجوان بوشهرگفت: باتوجه به گرما و رطوبت زیاد هوا زمان برگزاری بازی های این تیم در بوشهر نامناسب بوده و بهتر است با چند ساعت تاخیر برگزار شود.

به گزارش ایرنا، محمود آرامش شنبه شب پس از برد 2 بر یک تیمش برابر فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری بازی در چنین شرایطی باعث شده تا بازی تیم ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد.
وی یادآورشد: علاوه بر اعتراض به زمان نامناسب برگزاری بازی های ایرانجوان در زمینه های مختلف دیگری از جمله مشکلات مالی نیز اعتراض داریم ولی صدای ما به جایی نمی رسد و مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.
آرامش گفت: با این شرایط تیم فوتبال ایرانجوان در برابر فجر بازی قابل قبولی ارائه کرد که در نهایت منجر به برتری این تیم شد و در صورت بازیکنان دقت لازم داشتند می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.
وی افزود: با توجه به شکست هفته گذشته برابر گل گهر در این بازی برای برد هم قسم شده بودیم و با اینکه تیم فجر شرایط نامساعدی را در جدول داشت و مصمم به کسب برد در این دیدار بود موفق به برتری برابر آنها شدیم.
آرامش گفت: از ابتدای فصل تاکنون تیم های بودند که هزینه آنچنانی داشتند ولی با این وجود ایرانجوان با تمام مشکلات مالی پا به پای آنها گام برداشته و بازیکنان این تیم بدون کمترین دریافتی وارد مسابقات شده و با غیرت و تعصب خود کسب امتیاز می کنند.
وی یادآور شد: وقتی ایرانجوان برنده می شود این برد برای استان بوشهر است از این رو امیدواریم مسئولان شرایط ما را درک کنند.
آرامش در ارتباط با نحوه قضاوت این دیدار نیز گفت: تیم داوری در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت و اعتراضی نسبت به عملکرد آنها نداریم.
* خبرنگار - عبدالصمد شهریاری * دبیر - اکبر اقبال مجرد
7212/ 6045
* شبس*1488 دبیر: بهمن بامداد* محسن تهوری
کد N1441226

وبگردی