آفتاب

سیصدوهشتمین نمایشگاه کتاب استانی فردا درارومیه آغاز به کار می‌کند

سیصدوهشتمین نمایشگاه کتاب استانی فردا درارومیه آغاز به کار می‌کند

سیصد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی از فردا در ارومیه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این نمایشگاه با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح فردا یکشنبه (۲۸ شهریورماه) افتتاح می‌شود. در این دوره، ۳۲۷ ناشر از سراسر کشور ۳۵ هزار و ۸۰۰ عنوان کتاب را در ۱۵۲ غرفه به نمایش خواهند گذاشت.

چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب ارومیه در ۳ سالن برگزار می‌شود و ۲۰ ناشر استان نیز در این دوره حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز با حضور ۶۵ ناشر در نمایشگاه فعال شده است.

همچنین بر اساس این گزارش، ۴ میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه با جدول تخصیص یافته و ارائه کارت ملی در بین بازدید کنندگان توزیع می‌شود.

برگزاری دوازدهمین نشست شب شعر «ترانگیزان» با موضوع غدیر خم با حضور شاعران استان، نشست اساتید بنیاد شعر و داستان نویسی ایرانیان با انجمن نویسندگان تحکیه با حضور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کنگره ملی نکوداشت استاد کریمی مراغه‌ای و رونمایی از کتاب «بیربله گولر دیگ» صالح سجادی، جشن غدیر، برگزاری نشست عید غدیر از دیدگاه جامعه شناسی دینی و تاریخی با حضور صاحب نظران، رونمایی ۲۰ عنوان کتاب بومی ناشران آذربایجان غربی، جشن امضاء کتاب لشگر خوبان و نورالدین پسر ایران با حضور معصومه سپهری نویسنده کتاب، جشن امضاء کتاب دختر شینا با حضور خانم بهناز ضرابی‌زاده، نشست نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جشن امضاء با موضوع کتب دفاع مقدس، نقد و بررسی کتاب زنان شهیده آذربایجان غربی، نشست اساتید حوزه علمیه درحوزه امر به معروف، جشن امضاء کتاب خط تماس با حضور محمدرضا بایرامی نویسنده کتاب از جمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی این نمایشگاه برگزار می‌شوند.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

کد N1440744

وبگردی