آفتاب

تصادف رانندگی در جاده مهران - دهلران یک کشته بر جا گذاشت

تصادف رانندگی در جاده مهران - دهلران یک کشته بر جا گذاشت

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید در جاده ارتباطی مهران - دهلران یک نفر کشته و پنج نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ محسن ناصری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعتی پیش به علت تغییر مسیر ناگهانی کامیون و برخوردش با سواری پراید در منطقه محسن آب جاده مهران - دهلران روی داد.
وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را تغییر مسیر ناگهانی راننده کامیون اعلام کردند، افزود: مجروحان این تصادف رانندگی به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام به رانندگان وسایل نقلیه بخصوص رانندگان خودروهای سنگین که مسئولیت حمل و نقل مسافر و بار را بر عهده دارند، توصیه کرد مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: رانندگان باید از تغییر ناگهانی مسیر بپرهیزند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند حتما دقایقی را استراحت کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث مرگبار نباشیم.
به گزارش ایرنا، شامگاه سه شنبه گذشته نیز بر اثر برخورد مرگبار میان یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه کامیون کشنده در جاده کمربندی مهران 2 نفر از سرنشینان پژو جان باختند.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.
خبرنگار - حسن عسگری
دبیر - مجید سلیمانی
7170/9002
کد N1440179

وبگردی