آفتاب

آیت‌الله سعیدی: ملت ایران حق دارد از هرکسی که از دوستی با آمریکا سخن بگوید نفرت داشته باشد

آیت‌الله سعیدی: ملت ایران حق دارد از هرکسی که از دوستی با آمریکا سخن بگوید نفرت داشته باشد

تسنیم نوشت: امام جمعه قم گفت: اگر مشاهده می‌کنیم رژیم آل سعود و آل خلیفه جامعه اسلامی را به ذلت کشانده‌اند به دلیل دوری از غدیر است، سعودی‌ها از ولایت خدا درآمدند و ادامه دهنده طاغوت شدند.

آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،  با تاکید بر اهمیت روز غدیر و پیام‌های مهم آن تصریح کرد: پیام غدیر همدلی ودشمن ستیزی است اما پیام دشمنان غدیر تفرقه انگیزی و تمسک به آمریکا و اسرائیل است، ولایت اهل بیت (ع) سیئات را تبدیل به حسنات می‌کند اما بدون ولایت حسنات نیز تبدیل به سیئات می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بی نظیر روز عید غدیر گفت: در عصر غیبت باید تسلیم ولی فقیه باشیم و غدیر بخشی از شناسنامه شیعیان غدیر است، آیت الله خزعلی عمر با برکت خود را در راستای ترویج غدیر صرف کرد و بنیاد غدیر را تأسیس کرد.

امام جمعه قم با آمریکا را دشمن اصلی مسلمانان دانست و عنوان کرد: آمریکا در اکثر فتنه‌ها و فسادهای جهانی نقش دارد و ام الفساد جهان است، خوی استکباری آمریکا با فسادی که دارد به همه جا کشیده شده است و یکی از مناطقی که فساد آمریکا آن را آزار می‌دهد جمهوری اسلامی است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان کرد: دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا اقدامات شدیدی علیه یکدیگر انجام می‌دهند اما با این حال هردو نامزد برای مخالفت با جمهوری اسلامی هماهنگ هستند، دولت آمریکا مصوبه ای را تصویب کرده است که ایران نتواند ایران به پول‌های بلوکه شده دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: ملت عزتمند و با غیرت و ولایی ایران این حق را دارد که از عمق جان با آمریکا دشمن باشد و هیچ گاه به وی اعتماد نکند و از هرکسی که از دوستی با آمریکا سخن بگوید نفرت داشته باشد و وی را محکوم کند.
29213

 

کد N1440063

وبگردی