آفتاب
رضا یزدانی در گفتگو با مهر:

چاره‌ای جز انجام عمل جراحی ندارم/ هنوز تصمیمی برای آینده ندارم

چاره‌ای جز انجام عمل جراحی ندارم/ هنوز تصمیمی برای آینده ندارم

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو با توجه اتفاقات قبل و بعد از این رویداد بزرگ گفت: فعلا به تنها چیزی که فکر می کنم درمان مصدومیت است که گویا چاره ای جز جراحی ندارد.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بزودی باید روند جدی و قطعی را برای درمان مصدومیت خود آغاز کند، گفت: پیش از المپیک با هر سختی و فشاری که بود، تمرینات سنگین و شبانه روزی اردوهای تیم ملی را تحمل کردم تا به هدفم یعنی مدال المپیک برسم. هر چند این اتفاق رخ نداد و نتوانستم با مدال از المپیک بازگردم، اما باید به فکر درمان قطعی مصدومیت آشیل پایم باشم که پیش از این باید جراحی و درمان می شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی فدراسیون کشتی بزودی برای عمل جراحی اقدام خواهم کرد، چرا که این مصدومیت با درمان معمولی برطرف نمی شود و خیلی جدی تر از این نوع درمانهاست. البته زمان دقیق جراحی هنوز مشخص نشده و نیاز به هماهنگی و آزمایشات لازم دارد.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ایران در المپیک ادامه داد: با نظر پزشکان باید در ایران یا آلمان جراحی کنم که این مساله نیز هنوز مشخص نیست و باید با توجه به شرایط موجود و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

یزدانی در پایان در پاسخ به این سوال که بعد از جراحی در عرصه ملی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: ابتدا باید درمان خود را به سرانجام برسانم و بتوانم این مشکل را بطور قطعی حل کنم. من هنوز برای آینده تصمیم خاصی نگرفتم و مشخص نیست که همچنان در عرصه ملی کشتی بمانم یا خیر، اما آنچه مسلم است تا زمانی که بتوانم کشتی بگیرم در میدان می مانم.

کد N1439739

وبگردی