آفتاب
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

لیبرال‌ها به امید باز شدن دری از سوی آمریکاییها هستند

لیبرال‌ها به امید باز شدن دری از سوی آمریکاییها هستند

ارومیه – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال حاضر لیبرال‌ها به امید باز شدن دری از سوی آمریکاییها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشگر پاسدار محسن رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش توسعه امنیت در ارومیه با بیان اینکه لیبرال ها هیچ وقت دل به دریا نمی‌زنند اما چنانچه راهی را که در اقتدار ایران انجام شده در مورد اقتصاد ایران انجام می‌شد و افرادی همانند بروجردی‌ها و صیادها در عرصه اقتصاد وجود داشت اکنون وضعیت اقتصاد کشور این نبود.

وی ادامه داد: اکنون اقتدار و امنیت کشور پیشرفت کرده و توسعه یافته است بنابراین نباید به طرح موضوعات فرعی اقتدار کشور را تضعیف کرد بلکه باید رویکرد ما برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور انقلابی و همراه با مدیریت جهادی باشد.

رضایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای نظامی حاضر در استانهای کردستان وآذربایجان غربی خواست تا با رویکرد انقلابی و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی بصورت برنامه ریزی شده و با همکاری هم وارد کار شود تا وضعیت اقتصاد منطقه بهبود یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تیم مذاکره ‌کننده کار خود را خوب انجام داد اما چرا آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد، وقتی آمریکا دید نمی‌تواند امنیت به وجود آمده در داخل ایران را در چشم ملت تضعیف کند به دنبال تهدید بانک‌ها رفت و اکنون در پشت پرده از هیچ تهدیدی فروگذار نیستند و هر شرکت و مجموعه‌ای که بخواهد با ایران وارد معامله شود را تهدید می‌کنند.

رضایی از مسئولان استانهای مرزی خواست تا در سال اقتصاد مقاومتی با استفاده از توانایی ارتش، ناجا و استانداریها از فرصت و موقعیت مرزی خود بیش از پیش استفاده کرده و جلسه‌ای با عنوان اقتصاد مقاومتی تشکیل داده و به تقسیم کار بین یکدیگر بپردازند.

وی با اشاره به به وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور عنوان کرد: هم اکنون عربستان به تمام بانکهای خارجی گفته هر بانکی که با ایران همکاری کند، عربستان همکاری اش را با آن بانک قطع خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه از اقتدار و امنیت به عنوان دو بال پرواز و دو موتور محرک تمام جوامع یاد کرد و اظهارداشت: برخی می گویند ژاپن و آلمان به دنبال اقتدار نبوده اند که این حرف صحیحی نیست، این دو کشور تحت اشغال بودند و نمی توانستند به دنبال سلاح و نظامی گری باشند اما اکنون سال هاست که به دنبال تقویت قوای نظامی خود هستند و بودجه نظامی آن ها چند برابر ایران است.

رضایی گفت: اگر سؤال شود که اکنون در اقتدار و اقتصاد وضعیت ایران چگونه است باید پاسخ داد که امروز ایران به عنوان قدرت اول منطقه شناخته شده است البته این قدرت با تکیه بر قدرت داخلی اتفاق افتاده چنانچه امروز کشور بزرگی چون روسیه حاضر به همکاری با ایران برای بمباران تکفیری‌ها در سوریه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت  نظام خاطرنشان کرد: ایران انقلابی از همان ابتدا در دفاع از لبنان، سوریه و دیگر کشورهای ستمدیده که مورد تجاوز قرار گرفته بود پای کار بوده و امروز غیر از ایران چه کسی از فلسطین و لبنان دفاع کرده است.

وی گفت: ایران امروز از یک طرف با کفر جهانی مبارزه می‌کند و از طرف دیگر چهره نورانی اسلام ناب را در مقابل اسلام امریکایی به دنیا معرفی می‌کند.

همایش «افزایش توان دفاعی و توسعه امنیت» با هدف ارتقای سطح امنیت در مرزهای استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان در منطقه شمالغرب کشور با حضور سردار سرلشگر پاسدار «محسن رضایی» دبیر محمع تشخیص مصلحت نظام، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرماندهان یگان‌های سپاه، ارتش و ناجا در ۲ استان، استانداران و جمعی از مدیران کل و روسای ادارات آذربایجان‌غربی و کردستان در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد.

کد N1438814

وبگردی