آفتاب

قصاص برای مرد بدبینی که گمان می کرد باجناقش با همسرش رابطه پنهانی دارد

قصاص برای مرد بدبینی که گمان می کرد باجناقش با همسرش رابطه پنهانی دارد

ایرنا نوشت:سحرگاه بیست و پنجم اسفند سال 93 جسد مرد 35 ساله‌ای در جاده‌های خاکی اطراف تهران پیدا شد. مأموران پلیس در بررسی لباس‌های قربانی، شناسنامه‌اش را یافته و به تحقیق در این‌باره پرداختند.




بدین‌ترتیب کارآگاهان پلیس شهرری برای رازگشایی از این جنایت تحقیقات‌شان را شروع کردند تا اینکه در بررسی‌های جنایی به باجناق فریدون – مقتول – ظنین شدند. مرد جوان که گرفتار عذاب وجدان بود در بازجویی‌های مقدماتی راز جنایت را افشا کرد.

فریدون گفت: چند وقتی بود احساس کرده بودم همسرم و باجناقم سعید – مقتول – با هم رابطه پنهانی دارند. این موضوع بشدت عذابم می‌داد، بنابراین به خانه دایی‌ام در کرمانشاه رفته و سلاحش را دزدیدم. وقتی به تهران برگشتم با نشان دادن نقشه قلابی گنج، باجناقم را به بیابان‌های اطراف تهران کشاندم، بعد هم او را با شلیک چند گلوله کشتم و فرار کردم.
این مرد که چند ماهی است در زندان دچار آسیب روانی شده و سکوت اختیار کرده دیروز در جلسه دادگاه با تلاش قاضی «اصغرزاده» - رئیس دادگاه – زبان گشود و با پذیرفتن جرم خود گفت: من اشتباه کرده‌ام و پشیمان هستم، درخواست قصاص اولیای دم هم حق‌شان است و فقط از آنها درخواست می‌کنم مرا حلال کنند.
قاضی اصغرزاده در پایان جلسه از او پرسید اگر سرنوشت تو طور دیگری رقم بخورد و جان سالم از قصاص بدر ببری برای خانواده مقتول چه کاری انجام می‌دهی؟ او در پاسخ گفت: «حاضرم نوکری آنها را بکنم و تا پایان عمرم خدمتکارشان باشم.»
در این دادگاه خانواده مقتول (مادر و دو دختر سعید) از قضات خواستار قصاص متهم شدند و دادرسان برای صدور رأی وارد شور شده و متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص- اعدام- محکوم کردند.
کد N1437086

وبگردی