آفتاب

فغانی: معلوم نیست چه کسی داور دربی می‌شود/ با من صحبت نکرده‌اند

فغانی: معلوم نیست چه کسی داور دربی می‌شود/ با من صحبت نکرده‌اند

تسنیم نوشت: داور بین‌المللی کشورمان درباره گمانه‌زنی‌ها پیرامون قضاوتش در دربی ۸۳ تهران اعلام کرد که هنوز چیزی به‌صورت رسمی به او اعلام نشده است.

در آستانه برگزاری دربی هشتادوسوم تهران گمانه‌زنی‌هایی در خصوص انتخاب داور این دیدار مطرح شده و از مدت‌ها پیش نیز گفته می‌شد علیرضا فغانی این دیدار را قضاوت خواهد کرد.
پس از موفقیت فغانی به‌همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری در بازی‌های المپیک 2016 ریو و قضاوت این تیم داوری در فینال مسابقات المپیک، همه این احتمال را دادند که فغانی و دستیارانش دیدار پرسپولیس - استقلال را هم قضاوت خواهند کرد. با این حال قرار است اسامی داوران هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فردا (سه‌شنبه) به‌صورت رسمی اعلام شود.
علیرضا فغانی در واکنش به گمانه‌زنی‌ها پیرامون قضاوتش در دربی 83 گفت: چیزی که به‌صورت رسمی اعلام نشده است. در این بین برخی هم گمانه‌زنی کرده‌اند و حالا همه با من تماس می‌گیرند و تبریک می‌گویند.
وی افزود: هر مسئله‌ای که عنوان می‌شود، فقط حدس و گمان است. تا رسماً چیزی اعلام نشود، مشخص نیست که چه کسی در دربی قضاوت خواهد کرد. همه داوران در طول هفته تمرین می‌کنند و در نهایت این دپارتمان داوری است که داوران را انتخاب می‌کند. من هم از این بازی‌های رسانه‌ای و گمانه‌زنی‌ها بی‌خبرم، اما فقط بگویم صحبتی با من نشده است.
43 43

کد N1436635

وبگردی