آفتاب

کلینتون و از دست دادن تعادل در مراسم یازده سپتامبر

کلینتون و از دست دادن تعادل در مراسم یازده سپتامبر

همشهری‌آنلاین: نمایش فیلمی کوتاه از برهم خوردن تعادل هیلاری کلینتون و ترک زود‌هنگامش از مراسم روز یازده سپتامبر نگرانی‌هایی را برای کارزار انتخاباتی دموکرات‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، نیویورک تایمز با نمایش فیلمی کوتاه و یک دقیقه‌ای از زمان برهم خوردن تعادل هیلاری کلینتون و نیز بازگشتش با صورتی بشاش از نزد دکتر نگرانی‌ها و شایعاتی را سبب شده است که در نهایت به تایید پزشک معالج کلینتون مبنی بر داشتن ذات الریه او ختم شده است.

هیلاری کلینتون روز یکشنبه در مراسم یازده سپتامبر در نیویورک شرکت کرد، اما نتوانست تا پایان مراسم بماند و در میانه‌های مراسم به دلیل برهم خوردن تعادل و توازن با کمک محافظانش درحالی زیر بغلش را گرفته بودند به داخل ماشینی هدایت شد تا به پزشک برده شود.

دو ساعت بعد از این مراسم دوربین‌ها که مقابل ساختمان پزشک خیمه زده بودند صحنه‌ای را نشان دادند که هیلاری کلینتون سرحال از آن مکان بیرون می‌آید و به همه می‌گوید روز خوب و بزرگی است و در برابر پرسش برخی خبرنگاران که چه اتفاقی افتاده است نیز سکوت اختیار می‌کند .

ساعاتی بعد از این اتفاق پزشک معالج کلینتون خبر داد که هیلاری کلینتون به ذات‌الریه مبتلاست و به زودی سلامتی کامل خود را باز می‌یابد.

در انتخابات آمریکا سلامتی ریاست جمهوری که فرمانده کل قواست  مسئول برخی از مهمترین مسائل امنیتی از جمله مهمترین نکات است .

کد N1436171

وبگردی