آفتاب
رئیس ذخیرگاه زیست‌کره خارتوران خبر داد:

کشف ۲ لاشه شکار در میامی/ جریمه۲۰میلیون تومانی در انتظار متخلف

کشف ۲ لاشه شکار در میامی/ جریمه۲۰میلیون تومانی در انتظار متخلف

میامی- رئیس ذخیرگاه زیست‌کره خارتوران شاهرود از دستگیری یک شکارچی متخلف و کشف دو لاشه کلچه و بز به همراه ۳۰ کیلوگرم گوشت شکار و یک اسلحه ۲۷۰ شکاری از منزل متخلف در میامی خبر داد.

علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه یک شکارچی متخلف به کمک اطلاع رسانی یکی از شهروندان در میامی به دام قانون افتاد، ابراز داشت: این شکارچی غیر مجاز در حین سلاخی دو لاشه کلچه و بز توسط شهروندان شناسایی و به مراجع انتظامی و نظارتی معرفی می شود.

وی افزود: از منزل این خاطی، دو لاشه کل و بز، دو راس سر این حیوانات، ۳۰کیلوگرم گوشت، یک دست دل و جگر شکار و مقدار بسیار زیادی مشروبات الکلی در کنار یک قبضه سلاح شکاری ۲۷۰ و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.

رئیس ذخیرگاه زیست‌کره خارتوران بیارجمند شاهرود همچنین گفت: این فرد پس از انجام عملیات دستگیری توسط نیروی انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست با حکم دادستانی، در چنگ قانون است.

قربانلو با بیان اینکه این دو حیوان شکار شده از زیستگاه میامی شکار شده اند، بیان داشت: حداقل جریمه نقدی این فرد خاطی به دلیل همراه داشتن لاشه شکار ۲۰۰میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این فرد خاطی کارنامه ای سیاه در زمینه تخلفات محیط زیستی دارد، ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست و ناجا در برخورد با تخلفات محیط زیستی هیچ مماشاتی را در کار خود نخواهد داشت.

کد N1435866

وبگردی