آفتاب

از تصویر رابطه پزشکان و مهرجویی تا نامزد پنهان آیت‌الله مصباح در انتخابات/ پربازدیدهای ۲۱شهریور

از تصویر رابطه پزشکان و مهرجویی تا نامزد پنهان آیت‌الله مصباح در انتخابات/ پربازدیدهای ۲۱شهریور

امروز 21 شهریور 95 پربازدیدترین اخبار روز به پیش‌بینی حرکت چهره‌های سیاسی در انتخابات آینده مربوط بود. نامزد پنهان مورد نظر آیت‌الله مصباح از جمله اخباری بود که بازدید و کامنت زیادی در خبرآنلاین داشت.

پربازدیدترین خبر امروز سیاسی را  ماجرای مواجه شدن رهبری با دختری که سگی در آغوش داشت شکل داد. پس از این خبر، مردم خواستند بدانند  «نامزد پنهان» آیت‌الله مصباح در ریاست‌جمهوری۹۶ کیست؟
خبر پربازدید دیگر  پست اینستاگرامی سیدحسن خمینی بود که در آن، نوه امام خمینی نوشته بود پیمان‌شکن لایق رفاقت نیست.

در حوزه اخبار پربازدید اقتصادی، دو حوزه مسکن و الحاق ایران به سازمان بین المللی مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم همچنان خبرساز بود.
مخاطبان دوست داشتند از   قیمت آپارتمان در شهرک اکباتان سردربیاورند و از طرف دیگر می خواستند بدانند  مکانیزم تبادل اطلاعات با FATF چیست.
اوضاع قیمتی بازار مسکن در شهریور هم برای مخاطبان جذاب و خواندنی بود که پرکلیک شد.

در بین اخبار فرهنگی و هنری  سانسور گفتگوی مهران مدیری با بهاره افشاری  در تلویزیون، توجه مخاطبان را جلب کرد و   اعتراض این بازیگر به سانسور سخنانش در صدا و سیما  هم توانست بازدید خوبی بگیرد.

اما خبر  دردسر ممنوعیت فعالیت یک بازیگر پس از نقش آفرینی در مجموعه مختارنامه هم برای مردم جذاب بود تا ببیند چه بلایی سر رضا رویگری آمده که خانه نشین شده است.

روایت  زندگی جالب زوج گردشگر هنگ کنگی در تبریز هم چشم مخاطبان سرویس اجتماعی خبرآنلاین را گرفت.  عذرخواهی دادستان سابق تهران به خاطر فرستادن قربانیان 88 به بازداشتگاه کهریزک هم برای خواندن، عبرت آموزی و اظهارتاسف مخاطبان، خبر پرمخاطبی بود.
جوانان اهل شکم چرانی هم خواستند بدانند  چرا فلافل‌فروشی درایران پرطرفدار شده است؟

در حوزه بین الملل ادعای عجیب اسراییل درباره اینکه  محمود عباس مامور سرویس جاسوسی شوروی بوده تعجب مخاطبان را برانگیخت.
مخاطبان همچنین نسبت به خبر  اعترافات و افشاگری‌های یک داعشی هم حساسیت نشان دادند و البته به خبر جالب توجه  تهدیدات جدید دونالد ترامب علیه ایران هم ریشخند زدند. خالی بندی های ترامب کجا و ایران قدرتمند هسته ای کجا؟

عزاداری گوشی بازها به خاطر  مرگ ویندوز فون  هم جالب توجه بود و در سرویس فناوری اطلاعات خبرآنلاین پربازدید شد.

مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور هم از   آخرین تصویر رابطه پزشکان با مهرجویی حظ کردند.

57231

کد N1435750

وبگردی