آفتاب

پیامک دروغین کارگران ساختمانی آمل را سر کار گذاشت

پیامک دروغین کارگران ساختمانی آمل را سر کار گذاشت

ساری- ایرنا- پیامک دروغین مبنی بر توزیع سود سهام عدالت روز یکشنبه شمار زیادی از کارگران ساختمانی آمل و شهرهای اطراف را به دفتر شرکت تعاونی سرمایه گذاری سهام عدالت در این شهر کشاند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بنا بر اظهار برخی از کارگران ساختمانی این پیامک به نام مرکز پیام انجمن صنفی کارگران ساختمانی برای آنان ارسال شد و از آنها دعوت کرده بود تا برای دریافت سود سهام به دفتر این انجمن مراجعه کنند.
رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی سهام عدالت مازندران پیامک دروغین ارسالی به کارگران را تائید کرد و گفت که این پیامک از مرکز پیام انجمن صنفی کارگران ساختمانی ارسال شد و ارتباطی با شرکت تعاونی سهام عدالت این شهرستان ندارد.
عسگر توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شرکت تعاونی سهام عدالت از انجمن صنفی کارگران ساختمانی درخواست کرده تا با ارسال پیامک جدید ، پیامک دروغین خود را اصلاح کنند.
به گفته وی ، در روز جاری حدود 2 هزار کارگر ساختمانی شهرستان آمل با پیامک انجمن صنفی کارگران ساختمانی به دفتر شرکت تعاونی سهام عدالت این شهرستان مراجعه کردند.
رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی سهام عدالت مازندران به سهامداران استان توصیه کرد تا به پیامک های دروغین توجهی نداشته باشند و اگر قرار بر توزیع سهام عدالت باشد، از طریق رسانه های گروهی از جمله خبرگزاری ها و رسانه ملی اطلاع رسانی می شود.
توکلی تعداد مازنی ها دارای برگه سهام عدالت را 2 میلیون و 600 هزار نفر اعلام کرد و اظهار کرد :
با ابلاغ مجلس شورای اسلامی و پیگیری که اکنون دولت در حال اجرا دارد ، توزیع سود ونحوه فعالیت سهام عدالت در سال 96 تعیین تکلیف خواهد شد.
مازندران سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.
7327/1654
کد N1435644

وبگردی