آفتاب

تشویق منصوریان و شعار علیه صادقیان در ورزشگاه آزادی

تشویق منصوریان و شعار علیه صادقیان در ورزشگاه آزادی

تهران - ایرنا - هواداران تیم فوتبال استقلال تهران پیش از آغاز دیدار مقابل ماشین سازی تبریز به تشویق «علیرضا منصوریان» پرداخته و شعارهایی بر علیه «پیام صادقیان» سر دادند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز است.
درب های ورزشگاه، ساعت 17 به روی هواداران بازشد و حدود 200 تماشاگر حامی ماشین سازی در جایگاه همیشگی پرسپولیسی ها مستقر شدند.
بازیکنان ماشین سازی، یک ساعت قبل از بازی در زمین چمن حاضر شده تا با شرایط ورزشگاه آزادی آشنا شوند.
از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، تصاویر شهدای منا در ورزشگاه نصب شده است و از خانواده شهدای منا نیز تجلیل شد.
زمانیکه، سیدمهدی رحمتی به همراه حمید بابازاده برای گرم کردن وارد زمین شد، مورد حمایت تماشاگران قرار گرفت. همچنین هواداران استقلال به حمایت از سرمربی تیم خود پرداخته و برعلیه «پیام صادقیان» بازیکن ماشین سازی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، بارها شعار دادند.
آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران و ماشین سازی که سال ها در استقلال حضور داشت نیز مورد تشویق قرار گرفت و به ابراز احساسات آبی پوشان حاضر پاسخ داد.
تیموریان پیش از آغاز این دیدار به رختکن استقلال رفت و با هم تیمی های سابقش برخورد گرمی داشت. وی همچنین، برای لحظاتی با منصوریان به صحبت پرداخت و برای او در استقلال آرزوی موفقیت کرد.
برای تماشایی این دیدار که برای استقلال تهران اهمیت زیادی دارد، کمتر از 10 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند.
ورزشی**3783**1379
کد N1435604

وبگردی