آفتاب
گزارش تمرین پرسپولیس؛

وحید امیری فیزیوتراپی کرد/ ریکاوری بازیکنان اصلی

وحید امیری فیزیوتراپی کرد/ ریکاوری بازیکنان اصلی

بازیکنان اصلی پرسپولیس که روز گذشته برابر تراکتورسازی به میدان رفته بودند در تمرین امروز ریکاوری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ ظهر امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

 کاروان پرسپولیس مستقیم از فرودگاه به ورزشگاه کاظمی آمدند تا تمرین خود را برگزار کنند. این در حالی بود که کمال کامیابی‌نیا،  مهدی طارمی و رامین رضاییان با ماشین شخصی و زودتر از سایر نفرات در مجموعه حضور پیدا کردند.

سرخپوشان ابتدا در دوگروه به تمرین پرداختند. گروه اول بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشتند به دویدن دور زمین پرداختند و پس از چند دقیقه به سالن بدنسازی رفتند تا ریکاوری کنند و بقیه نفرات هم زیر نظر «چوک» و «برانکو» به دویدن های سرعتی و استقامتی مشغول شدند.

 وحید امیری مهاجم مصدوم پرسپولیس هم امروز با حضور در محل تمرین فیزیوتراپی کرد، این بازیکن که لنگ لنگان راه می رفت دقایقی هم از کنار زمین این جلسه تمرینی را تماشا کرد.

برانکو در ابتدای تمرین و در شرایطی که با خبرنگاران مصاحبه می کرد حواسش به تمرینات بازیکنانش بود و بارها به آنها در طول مصاحبه تذکر داد. وی همچنین خطاب به دستیار اولش گفت حواسش به تمرینات بازیکنان باشد.

کد N1435455

وبگردی