آفتاب

واکنش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به جنجال‌های بازی با تراکتورسازی تبریز

واکنش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به جنجال‌های بازی با تراکتورسازی تبریز

خمارلو گفت: فیلم حواشی بازی با تراکتورسازی را در سایت باشگاه منتشر می‌کنیم.

پندار خمالو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حواشی بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: ما از همه حواشی بازی فیلم گرفتیم چون این مسائل در بازی با استقلال اهواز هم انجام شد اما کسی مسئولیت اتفاقات را برعهده نگرفت. قبل از بازی می‌گویند شما جوسازی می‌کنید، تنش ایجاد می‌کنید اما واقعیت این است که ما فقط گفتیم امنیت بازی تامین شود.

وی ادامه داد: یک جلسه شورای تامین امنیت برگزار می‌شود و می‌گویند همه چیز امن و امان است. واقعا اگر برای یکی از آن خبرنگارهایی که زیر مشت و لگد لیدرهای تراکتورسازی بود اتفاقو می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از لیدرهای باشگاه تراکتورسازی قبل از بازی وسط زمین آمده بود و تماشاگران را تهییج می‌کرد. گزارش این اتفاقات در اختیار آقای فتاحی، ناظر بازی هست. مدارک همه این‌ حرف‌هایی که می‌گویم موجود است و فیلم‌های اتفاقات این بازی را در سایت باشگاه منتشر می‌کنیم.

پندار خمارلو درباره اینکه چه اتفاقی برای عکاسان و خبرنگاران افتاد، گفت: خبرنگاران و عکاسان کار خودشان را انجام می‌دادند که به یکباره مورد ضرب‌ و شتم قرار گرفتند. بهانه کسانی هم که به عکاسان و خبرنگاران هجوم بردند این بود که چرا این خبرنگاران قبل از شروع بازی خبر‌های بطری و سنگ پرت کردن را منتشر کردند.

خمارلو در پاسخ به این سوال که اول بازی برای رادوشوویچ چه اتفاقی افتاد،‌گفت: همه جای دنیا مردم از دیدن فوتبال لذت می‌برند. برای بازیکن خارجی که به ایران می‌آید این اتفاقات خیلی عجیب است. شکستی سر او زیاد عمیق نیست اما او بیشتر ترسیده بود. دقیقا سال گذشته همین اتفاق برای ماریچ هم افتاد.

 

کد N1434962

وبگردی