آفتاب
امین حیایی:

دیگر در فیلمی مانند قلاده‌های طلا بازی نمی‌کنم

دیگر در فیلمی مانند قلاده‌های طلا بازی نمی‌کنم

امین حیایی که جمعه شب گذشته در برنامه هفت حاضر شده بود، درباره اینکه آیا حاضر است اگر «قلاده‌های طلا 2» ساخته شود، بازهم در آن بازی کند، ...

امین حیایی که جمعه شب گذشته در برنامه هفت حاضر شده بود، درباره اینکه آیا حاضر است اگر «قلاده‌های طلا 2» ساخته شود، بازهم در آن بازی کند، گفت: در چنین شرایطی به خاطر تبعاتش دیگر حاضر به بازی در چنین فیلمی نیستم.

 

به گزارش «ایلنا» این بازیگر سینما با اشاره به فیلم جنجال‌برانگیز «قلاده‌های طلا» گفت: حتی فیلمی را بازی کردم که شاید برخی مردم دوست نداشتند ازجمله «قلاده‌های طلا» اما من واقعا به مسیر و سرنوشت اعتقاد دارم و معتقدم خدا مرا جلو می‌برد و فکر می‌کنم او راه غلط جلوی من نمی‌گذارد. هرچند برخی گمان می‌کنند این فیلم به محبوبیت من ضربه زد.

حیایی با بیان آنکه بعد از «قلاده‌های طلا» مرا در سینما بایکوت کردند، بیان کرد: حتی از میان همکاران بعضا صمیمی و نزدیک بوده‌اند که گفتند اگر امین حیایی در پروژه‌ای باشد ما حاضر به حضور در آن نیستیم چون او محبوبیتش را از دست داده است!

حیایی درباره اینکه آیا حاضر است اگر «قلاده‌های طلا 2» ساخته شود، بازهم در آن بازی کند، گفت: ترجیح می‌دهم جلوی برخی مردم و همکارانم نایستم. من هم از کسی دلخوری ندارم و همه را بخشیده‌ام.

کد N1434403

وبگردی