آفتاب
علی نصیریان:

دولت در کنار نظارت، از سینما حمایت کند

دولت در کنار نظارت، از سینما حمایت کند

علی نصیریان در دیدار با رئیس سازمان سینمایی وظایف دولت در عرصه هنر را مرور کرد و گفت که دولت در کنار وظیفه نظارتی باید از هنرمندان حمایت هم ...

علی نصیریان در دیدار با رئیس سازمان سینمایی وظایف دولت در عرصه هنر را مرور کرد و گفت که دولت در کنار وظیفه نظارتی باید از هنرمندان حمایت هم کند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و هیات همراه شامگاه جمعه ۱۹ شهریور و در آستانه روز ملی سینما به دیدار علی نصیریان هنرمند پیشکسوت رفتند.

نصیریان با ابراز خوشحالی از این ملاقات درباره حمایت مسوولان از جوانان گفت: مسوولان دولتی باید نگاه حمایتی و نظارت را با هم داشته باشند؛ اما متاسفانه این نگاه حمایتی این روزها حذف شده و فقط نگاه نظارتی پابرجا مانده است.وی افزود: در سینما هم حمایت‌ها بیشتر ایدئولوژیک است و از هر فیلمی پشتیبانی نمی‌شود. به نظر من این کم لطفی در حق جوانانی است که این روزها برای هنر سینما و تئاتر زحمت می‌کشند.این پیشکسوت تئاتر و سینما تصریح کرد: مگر عباس کیارستمی و اصغر فرهادی غیر از همین مردم بودند؟ اینها با استعداد و خلاقیتشان تاثیرگذار ظاهر شدند و دولت باید در کنار افتخار کردن به بناهای تاریخی، این خلاقیت‌های زنده را حمایت کند. اینها سرمایه‌های کشور هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

کد N1434402

وبگردی