آفتاب
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش:

پروژه مهر مبنای برنامه ریزی آینده نظام آموزشی کشور است

پروژه مهر مبنای برنامه ریزی آینده نظام آموزشی کشور است

تهران- ایرنا- «سیدمحمد فاضل» مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی، آماده سازی فضاهای آموزشی، موضوع هدایت تحصیلی، ثبت نام دانش آموزان و آماده سازی کتاب های درسی از فعالیت های مربوط به پروژه مهر است، گفت: پروژه مهر مبنای برنامه ریزی آینده نظام آموزشی کشور است.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، فاضل روز شنبه در همایش توجیهی برنامه پروژه ملی مهر که در ساختمان شهیدرجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اینکه هر سال به نسبت قبل، سال تحصیلی را با مشکلات کمتری آغاز می کنیم، تاکید کرد: علی رغم تهدیداتی مانند کمبود نیروی انسانی توانستیم کارها را پیش ببریم و اگر برنامه ریزی منطقی و دقیق وجود نداشت، ممکن بود مشکلاتی را به وجود بیاورد.
فاضل افزود: پیش بینی می کنیم آغاز سال تحصیلی آرام و بانشاطی داشته باشیم و براساس گزارشات استانی، شاهد موارد معدودی درخصوص مشکلات سال تحصیلی هستیم که این موارد هم به مرور مرتفع می شود.
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه اجرای سیاست های اساسی آموزش و پرورش در کنار برنامه های شروع سال تحصیلی پیگیری شود، گفت: سیاست توزیع منطقی، عادلانه و کارشناسی شده نیروی انسانی، بهره مندی از تمام پتانسیل های محیطی مانند توجه به مشارکت و انتقال مشکلات مناطق و استان ها به ستاد وزارت آموزش و پرورش از جمله سیاست های اساسی است.
وی با بیان اینکه ایجاد رضایت در جامعه، در بین والدین، در بین دانش آموزان و ایجاد شرایط مطلوب یاددهی و یادگیری به عنوان مأموریت اصلی آموزش و پرورش است، تصریح کرد: سال تحصیلی جدید با دست رئیس جمهوری در زمان و مکانی که اعلام می شود، آغاز خواهد شد.
شبد**1953** 3404
کد N1434320

وبگردی