آفتاب
هفته ششم لیگ دسته اول؛

پیروزی پرگل قعرنشین و شکست صدرنشین/ ادامه ناکامی‌های خونه به خونه

پیروزی پرگل قعرنشین و شکست صدرنشین/ ادامه ناکامی‌های خونه به خونه

تیم فوتبال مس رفسنجان که در هفته‌های اخیر لیگ دسته اول تنها با یک امتیاز قعرنشین این مسابقات بود مقابل حریفش به پیروزی پرگل رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور در شرایطی عصر امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ مسابقه پیگیری شد که در مهمترین این مسابقات تیم مس رفسنجان که در هفته های اخیر با چهار شکست و یک تساوی در قعر جدول قرار داشت موفق شد تا در یک بازی خانگی فولاد یزد را با پنج گل شکست دهد.

در دیگر دیدار حساس این بازی ها نیز تیم صدرنشین اکسین در ملوان به مصاف ملوان محمد مایلی کهن رفت و این مسابقه در پایان با شکست یک بر صفر تیم فیروز کریمی خاتمه یافت. البته اکسینی ها همچنان با دوازده امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارند.

تیم پر مهره خونه‌به‌خونه بابل در یک بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک با تساوی یک بر یک متوقف شد تا همچنان از جمع مداعیان دور بماند. آلومینیوم اراک هم با این تساوی با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. مصاف دو تیم مدعی پارس جنوبی و سپید رود رشت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. پارس جنوبی با دوازده امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است و سپیدرود رشت هم با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

گل‌گهر سیرجان هم با برتری ۳ بر صفر برابر ایرانجوان بوشهر هم امتیاز با تیم صدرنشین در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. خیبر خرم آباد هم با شکست دو بر صفر برابر راه آهن پایین تر تیم‌های استقلال اهواز و فولاد یزد و با دو امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی قرار دارد. در یک مصاف تمام خوزستانی هم دو تیم استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان به تساوی دو بر دو دست یافتند.

نتایج کامل مسابقات این هفته را در زیر می‌خوانید:

* مس رفسنجان ۵ _ فولاد یزد صفر

* فجر سپاسی صفر _ نساجی مازندران صفر

* خونه به خونه بابل یک _ آلومینیوم اراک یک

* خیبر خرم آباد صفر _ راه آهن ۲

* بادران یک_ مس کرمان یک

* پارس جنوبی یک_ سپیدرود رشت یک

* ملوان انزلی یک_ اکسین البرز صفر

* گل گهر سیرجان ۳ _ ایرانجوان بوشهر صفر

* استقلال اهواز ۲ _ نفت مسجد سلیمان۲

جدول رده بندذی این بازی ها تا پایان هفته ششم به شرح زیر است:

کد N1431276

وبگردی