آفتاب

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام: قانون اساسی و اصول انقلاب مبنای اصلاحات است

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام: قانون اساسی و اصول انقلاب مبنای اصلاحات است

رشت- ایرنا- دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: اصلاح یعنی تغییرات بر مبنای آن چیزهایی که وجود دارد و مبنای ما قانون اساسی و اصول انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام هادی خامنه ای روز پنجشنبه در دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان در رشت افزود: عده ای تلاش کردند اصلاحات را در مقابل انقلاب اسلامی تعریف کنند در صورتی که اصلاح یعنی تغییرات بر مبنای آن چیزهایی که وجود دارد و مبنای ما قانون اساسی و اصول انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: می خواهیم قانون گریزی به نام انقلاب اصلاح شود، هدف اصلی اصلاحات این است که انقلاب اسلامی را با التزام به قانون اساسی، احترام به شخصیت و کرامت انسان و ایجاد عدالت به صورت واقعی محقق کند.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: در جامعه کسانی هستند که خود را طرفدار اصلاحات معرفی می کنند در حالی که به نام اصلاحات برای رسیدن به منافع شخصی و قدرت فعالیت می کنند که اینان اصلاح طلب نیستند.
وی افزود: حقیقت اندیشه های امام راحل را باید در صحیفه ایشان بطور دقیق جستجو کرد و اینکه عده ای تنها بخشی از سخنان امام خمینی(ره) را برای نسل جدید عرضه می کنند، کار درستی نیست.
حجت الاسلام خامنه ای همچنین جریان دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان را به ایجاد امید در میان ای قشر و تلاش در جهت ایجاد دغدغه و انگیزه در دانشجویان به منظور ارتقا کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران فراخواند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان نیز در این نشست گفت: این انجمن اسلامی به عنوان قدیمی ترین تشکل دانشجویی استان همواره در بزنگاههای حساس سیاسی و فرهنگی نقش بسزایی ایفا کرده است.
مهدی معینی افزود: این انجمن وظیفه روشنگری خویش را در همه برهه ها به نحو احسن انجام داده و همچنین همواره در این تلاش است که در زمینه ارتقا دانش سیاسی و فرهنگی دانشجویان گام بردارد.
7294/2007/1858
کد N1431162

وبگردی