آفتاب

وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد: یهودیان در حال نوشتن کتابی به زبان فارسی هستند

وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد: یهودیان در حال نوشتن کتابی به زبان فارسی هستند

ایرنا نوشت: وزیر سابق اطلاعات گفت: وزیر سابق اطلاعات و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: وهابیت و آل سعودساخته و پرداخته سرویس های اطلاعاتی انگلیس (MI6) است.

حجت الاسلام حیدر مصلحی روز پنجشنبه در همایش 'ولایت و بصیرت افزود: سرویس های اطلاعاتی انگلیس برای برهم زدن جهان اسلام و جلوگیری از رشد و توسعه اسلام ، اقدام به ایجاد وهابیت و آل سعود کردند.

وی تصریح کرد: اسنادی وجود دارد که نشان می دهد آل سعود برای حفظ صهیونیسم در برابر جهان اسلام، عهد و پیمان امضا کرده است.

به گفته وی، آل سعود و وهابیت از اهل سنت جداست و برگزاری همایش 'اهل سنت و جماعت ' در چچن نشان داد که خط اهل سنت از وهابیت جداست.

مصلحی اظهار کرد: در طول تاریخ، وهابیت مانند همین گروه داعش و گروه های تکفیری با عقبه و پشتوانه سرویس های اطلاعاتی خارجی شکل گرفته است.

وزیر سابق اطلاعات تاکید کرد: رذالت و پست فطری آل سعود که نوکر استکبار است، باعث به شهادت رسیدن تعدادی از حاجیان ایرانی و کشورهای مسلمان در منا شد. شهدای منا مظلوم واقع شده اند. 

مصلحی اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند آل سعود شجره ملعونه است و ضرورت جدی جهان اسلام، تبیین ماهیت واقعی آل سعود به عنوان شجره ملعونه است.

به گفته وی، شجره ملعونه همان گفتمان بنی امیه است که در برابر اسلام ناب محمدی شکل گرفته و ملعون هایی هستند که از منبر رسول الله (ص) بالا رفته اند.

مصلحی اظهار کرد: یهود صهیونیست در طول تاریخ، گفتمان اصیل پیامبر اسلام (ص) را به سمت گفتمان بنی امیه کشاند و امروز به واسطه رسانه های خود، گفتمان ضد اسلامی را دنبال می کنند.

به گفته وی، یهود صهیونیست از همان ابتدا به دنبال تحریف تاریخ بوده است و اکنون یک گروه از یهودیان صهیونیست در حال نوشتن یک کتاب تاریخ به زبان فارسی برای تحریف تاریخ هستند.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: حوزه های علمیه در برابر جریان های سیاسی و مساله غدیربایستی فعال باشند. 
29219

کد N1431048

وبگردی