آفتاب

تابش: انسجام اصلاح‌طلبان تحت هر عنوان و راهبردی مهم است /جریان اصلاحات سال 96 از روحانی حمایت می‌کند

تابش: انسجام اصلاح‌طلبان تحت هر عنوان و راهبردی مهم است /جریان اصلاحات سال 96 از روحانی حمایت می‌کند

نایب رییس فراکسیون امید مجلس می‌گوید: انسجام اصلاح‌طلبان تحت هر عنوانی که باشد یعنی چه شورایی و چه کمیته‌ای، مهم است چرا که با این انسجام می توانیم در انتخابات موفق عمل کنیم.

محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس دهم با اشاره به انتقادات برخی اصلاح طلبان به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان  به خبرنگار خبرآنلاین گفت: ما به این دسته از نقدها، نقدهای دv,kd می گوییم  که همیشه نیز از این نقدها بوده است، منتهی گاهی اوج می گیرد و گاهی نیز کمرنگ می شوند. درمجموع نیز این نقدها هیچگونه ضربه و لطمه ای به برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات نمی زند.

وی با بیان اینکه بر روی  تشکیل شورای راهبردی برای انتخابات 96  نیز مدتهاست در درون جریان اصلاحات بحث و بررسی‌هایی انجام شده است، اظهار داشت:این صحبت ها و نقدها مقوم حرکتی که اصلاح طلبان انجام می دهند هست، یعنی اگر جایی نیز با روشها و مکانیزیم های بهتر بتوانیم کار کنیم قطعا ما آن را نیز به کار می بندیم.

تابش با اشاره به تجربه و عملکرد خوب و موفق شورای عالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم بیان کرد: انسجام اصلاح طلبان تحت هر عنوانی که باشد چه شورایی، چه کمیته ای، مهم است چراکه با این انسجام است که می توانیم در انتخابات موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجارب و دستاوردهای موفقی که انسجام اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم داشته است قطعا هیچ گروه و جریان اصلاح طلبی نمی خواهند که این انسجام را از دست دهند، ما امیدواریم با تدبیر و خردمندی این انسجام حفظ شود و تشکیلات متناسب برای برگزاری انتخابات نیز بوجود آید.

نایب ریس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مورد شرط و شروط اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی و اینکه آیا این شرط و شروط ها زمزمه های عبور از روحانی را تقویت نمی کند گفت:شاید اصلاح طلبان نقد و انتقاداتی به دولت داشته باشند و بعضا نارضایتی نیز داشته باشند ولی  به واسطه اشرافی که اصلاح طلبان نسبت به موانع، تنگناها و مسایل کلی که دولت با آن روبرو است  دارند و همچنین تحقق شعارهای دولت در عرصه دیپلماسی خارجی هنوز سمت گیری اصلاح طلبان حمایت از آقای روحانی است.

وی در مورد اینکه آیا تنها کاندیدای اصلاح طلبان برای انتخابات آینده اقای روحانی خواهد بود نیز گفت:ما هنوز وارد بحث کاندیداتوری نشده ایم ولی تا الان از دولت حمایت کرده ایم و می کنیم و نقدهایمان را نیز در جای خود مطرح می کنیم.

29219

کد N1431047

وبگردی