آفتاب

یک عذرخواهی درباره استفاده از واژه «خائن»

یک عذرخواهی درباره استفاده از واژه «خائن»

همه شوکه شدیم وقتی شنیدیم محمد پولادگر بار دیگر از واژه خائن برای رضا مهماندوست استفاده کرده اما وقتی تحقیق کردیم دیدیم، او چنین نگفته است.

آریا صالحی-خبرگزاری خبرآنلاین: محمد پولادگر بعد از باخت مهدی خدابخشی به میلاد بیگی،خیلی ناراحت بود. او که برای این مدال طلا قول داده بود. پولادگر وقتی از دستش داد و در رقابت با مبارزی که نفر دوم ملی بود و بعد از نداشتن فرصت رقابت با مهدی از ایران به آذربایجان رفته بود و داشت برای رضا مهماندوست مبارزه می کرد، حسابی کنترلش را از دست داد. به قول خودش وقتی دید آن ایرانی ها با پرچم آذربایجان اینچنین شادی می کنند، غیرتش به جوش آمد و آنها را خائن و مزدور نامید. البته بعدا این حرف ها را به دلیل عصبانیت دانست و عذر خواست. 

 وقتی به تهران رسید اما از او تیتر شد که این بار هم همان حرف ها رابدون عصبانیت، تکرار می کند. حرف هایی که انتقادهای زیادی به همراه داشت و حتی ما در خبرآنلاین یادداشتی را در دفاع از رضا مهماندوست بعد از تجلیل در آذربایجان نوشتیم. یادداشتی که پاسخی بود به تکرار حرف های پولادگر. این حرف ها و تکرارش اما هیچ جایی از مصاحبه یادشده که فایلش هم منتشر شده است نبود . به همین دلیل برای نسبت ناروایی که به پولادگر زدیم از او عذر می خواهیم، هرچند پای انتقادات مان از او و کادرفنی اش برای طلایی نشدن تکواندو هستیم.

 

41258

کد N1430464

وبگردی