آفتاب

روز پرکار نیروی انتظامی استان یزد در کشف کالای قاچاق

روز پرکار نیروی انتظامی استان یزد در کشف کالای قاچاق

یزد - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف دو انبار کالای قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش عصر چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدی با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی یزد دو باب انبار محل دپوی انواع کالای قاچاق فاقد مجوز گمرکی را در شهر یزد شناسایی کردند.
وی اضافه کرد: با دریافت مجوز قضایی از این انبارها بازرسی به عمل آمد و افزون بر 12 هزار قلم انواع مواد خوراکی و پوشاک خارجی قاچاق کشف شد.
وی ارزش کالاهای کشف شده را دو میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ماموران انتظامی در ارتباط با کالای قاچاق کشف شده دو متهم را دستگیر و به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی کردند.

کشف 10 هزار نوشیدنی قاچاق در شهرستان خاتم
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم استانن یزد نیز از کشف 10 هزار و 22 قوطی نوشیدنی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علیرضا صالحی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خاتم، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا را در سطح شهرستان اجرا و با کنترل محورهای مواصلاتی و ایست و بازرسی خودروها، از یک وانت بار حامل کالای قاچاق 10 هزار و 22 قوطی انواع نوشیدنی قاچاق کشف کردند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی یک متهم را در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

کشف 700 هزار نخ سیگار قاچاق در خاتم
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد نیز از کشف 700 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در عملیات ماموران پلیس شهرستان خاتم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ حسین فروزانی عصر چهارشنبه گفت: با توجه به کسب خبری مبنی بر حرکت یک محموله سیگار قاچاق از جنوب کشور به سمت استان یزد بررسی موضوع و توقیف خودروی حامل این کالای قاچاق در دستور کار ماموران پلیس شهرستان خاتم قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی وانت مزدا موردنظر را شناسایی و پس از توقف در بازرسی از این خودرو، 700 هزار نخ انواع سیگار های خارجی قاچاق فاقدمجوز گمرکی را کشف و دو متهم را نیز دستگیر کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله قاچاق دخانی کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های شمال و جنوب کشور، مورد سوء استفاده قاچاقچیان کالا و موادمخدر قرار می گیرد.
7534/ 7536/ 6014/ شبد ** 1095
کد N1430205

وبگردی