آفتاب

بهره برداری از طرح شرکت تعاونی الکترو برق مجمر یزد با حضور وزیر تعاون

بهره برداری از طرح شرکت تعاونی الکترو برق مجمر یزد با حضور وزیر تعاون

یزد- ایرنا- طرح شرکت تعاونی الکترو برق مجمر یزد عصر چهارشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، استاندار و جمعی از مسئولان استان یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، برای اجرای این طرح که در زمینه نیروگاه برق و حرارت در مقیاس کوچک با ظرفیت 16 مگاوات در ساعت فعالیت می کند، هفت میلیون و 930 هزار و 554 یورو سرمایه گذاری ارزی و 80 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری ریالی انجام شده که در مجموع میزان سرمایه گذاری این طرح، 400 میلیارد ریال بوده است.
شرکت تعاونی الکترو برق مجمر یزد که امشب به صورت رسمی به بهره برداری رسید، در هشتم فروردین ماه امسال به صورت آزمایشی در مدار پست برق بلوار مدرس یزد قرار گرفته بود.
استفاده از دستگاه های mtu آلمان با مجوز رسمی به عنوان پیشرفته ترین و بروزترین تجهیزات روز تولید برق با بالاترین تکنولوژی موتورهای گازسوز از جمله مزیت های این طرح است.
به گزارش بانک توسعه تعاون استان، تسهیلات طرح شرکت تعاونی الکترو برق مجمر یزد از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه تعاون به میزان هفت میلیون و 150 هزار و 554 یورو که معادل 90 درصد آن سهم ماشین آلات است و از محل منابع داخلی به مبلغ 10 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده، تامین شده است.
مجری این طرح نیز 780 هزار یورو و 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری به عنوان سهم آورده در این طرح انجام داده است.
دکتر علی ربیعی قبل از افتتاح این شرکت، ساختمان شماره 3تامین اجتماعی یزد و نخستین کارخانه تولید کاغذ از سنگ ایران را افتتاح و از کارخانه عصر ارتباطات پیشگامان یزد نیز دیدن کرد.
وزیر تعان، کار و وفاه اجتماعی امروز به مناسبت هفته تعاون در سفر به استان یزد چند طرح تعاونی را افتتاح و در یازدهمین همایش تجلیل ازتعاونی های برتر استان یزد شرکت کرد.
1968/ 6014/ 3404
کد N1430139

وبگردی