آفتاب
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبرداد؛

برنامه ریزی برای تربیت 65 هزار حافظ قرآنی درارتش

برنامه ریزی برای تربیت 65 هزار حافظ قرآنی درارتش

تهران - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی سازمان مطبوعش برای تربیت 65 هزار حافظ قرآنی درسطوح مختلف و در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در ارتش طی 10 سال خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، در حاشیه مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا که صبح امروز در سالن همایش های کوثر این سازمان برگزار شد، عنوان کرد.
وی گفت: پس از منویات رهبرفرزانه انقلاب مبنی بر لزوم توجه به فعالیت های فرهنگی به ویژه فعالیت های قرآنی و تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بررسی وضعیت موجود، برنامه ریزی منظم و مستمری را برای رسیدن به وضعیت مطلوب انجام داد که انشاءالله بتوانیم با این برنامه سهم خانواده ارتش را برای تربیت 65 هزار حافظان قرآنی در طی 10 سال و درسطوح مختلف ادا کنیم.
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های قرآنی در ارتش گفت: امروز ما شاهد فعالیت های گسترده و خوبی در زمینه ارتقا و گسترش مفاهیم قرآنی و معنویت در ارتش هستیم و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه فعالیت های قرآنی، کارنامه درخشانی را به منصه ظهور رسانده است.
آل هاشم در ادامه افزود: ارتش در بحث فعالیت های قرآنی نه تنها در داخل کشور بلکه در بین ارتش کشورهای اسلامی حرف برای گفتن دارد و نفرات قرآنی ارتش همواره در این نوع مسابقات جزء برترین ها هستند.
وی در پایان به برگزاری جشنواره حدیث اشاره و در این باره تصریح کرد: 7 سال قبل به صورت ابتکاری و برای اولین بار در بین نیروهای مسلح، جشنواره حدیث کارکنان، خانواده ها و دانشجویان ارتش توسط سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شدکه خوشبختانه با استقبال خوب کارکنان به ویژه خانواده ها روبرو شد و ما توانستیم پنجمین دوره از این نوع جشنواره ها را با حضور منتخبین کارکنان پایور، وظیفه، خواهران شاغل، دانشجویان دانشگاه های ارتش و خانواده کارکنان برگزار کنیم که نتیجه خوبی نیز به همراه داشت.
اجتمام(1)**7029 ** 1569
کد N1429346

وبگردی