آفتاب

موحدی کرمانی: نیروهای اصیل و انقلابی برای حل مشکلات کشور با هم تفاهم کنند

موحدی کرمانی: نیروهای اصیل و انقلابی برای حل مشکلات کشور با هم تفاهم کنند

ایسنا نوشت: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در وحدت نیروهای انقلابی برای حل مشکلات کشور تاکید کرد.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی ظهر امروز طی سخنانی در مراسم عقد تفاهم نامه همکاری مابین مجمع اسلامی کارکنان بانک ها و سازمان دیده بان شفافیت و عدالت که با موضوع همکاری متقابل به ویژه برای مقابله با فساد اقتصادی انجام شد، اظهار کرد: توصیفی که برادران عزیزمان به من دادند بسیار توضیحات خوبی بود و عقد  تفاهم نامه میان نیروهای انقلابی موجب خوشحالی و مزید مسرت من شد.

وی افزود: چه بهتر که نیروهای اصیل، انقلابی،‌ولایی بسیار به یکدیگر نزدیک باشند و با هم توافق کنند و دست به دست هم دهند که مشکلات کشور حل شود و جلوی این مساله ها را نیز بگیرد.

موحدی کرمانی تاکید کرد: این کاری است که اسلام بر آن تاکید فراوان دارد و فکر می کنم گامی که امروز برداشته شد موجبات رضایت خداوند و حضرت ولیعصر را فراهم خواهد آورد.

احمد توکلی نیز در این مراسم با اشاره به عقد تفاهم همکاری مابین سازمان دیده بان شفافیت و عدالت و مجمع اسلامی کارکنان بانک ها اظهار کرد: ما به عنوان کسانی که سازمان دیده بان شفافیت و عدالت را تشکیل داده ایم به دنبال دفاع از حقوق شهروندی و مبارزه با فساد هستیم و در همین زمینه با گروه هایی که با ما هدف مشترک دارند، تفاهم نامه امضا می کنیم تا نیروهایمان افزایش یابند و در هدفمان که دفاع از حقوق مردم و دفاع از خدمات نظام است پیشرفت بیشتری کنیم.

توکلی در پایان گفت: این اولین تفاهم نامه ای است که رسما با مجمع اسلامی کارکنان بانک ها امضا کرده ایم و امیدواریم که به هدفمان که همان خدمت به مردم است، نزدیک تر شویم.

در پایان این مراسم نیز، ابراهیم حکیم ، دبیرکل مجمع اسلامی کارکنان بانک ها طی سخنانی با بیان اینکه سازمان دیده بان شفافیت و عدالت برای مبارزه با فساد و شفاف سازی مسائل برای مردم به وجود آمده است اظهار کرد: مجمع اسلامی سازمان بانک ها یکی از اهدافش مبارزه با فساد اداری و اقتصادی است و به دنبال اجرایی سازی اقتصاد مقاومتی نیز هست که به همین دلیل با عنایت به دیدگاه های مشترکی که با دیده بان شفافیت دارد، با آنها همکاری را آغاز کرده است تا بتواند برای حل مسائل کشور، راه گشا عمل کند.

29214

کد N1427807

وبگردی