آفتاب

فرمانده نیروی زمینی ارتش: هر کجا سربازان حفاظت و اطلاعات حضور داشته باشند، امنیت برقرار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش: هر کجا سربازان حفاظت و اطلاعات حضور داشته باشند، امنیت برقرار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروی زمینی گفت: سازمان حفاظت اطلاعات بازوی بسیار توانا و چشم بینای ارتش است.

[span]به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان حفاظت اطلاعات این نیرو گفت: سربازان گمنام و نشان‌دار امام زمان(عج) در ارتش جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی را در جهت سلامت کارکنان متحمل می‌شوند که فعالیت‌های‌شان بازگو نمی‌شود. عملکرد این عزیزان در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای همگان روشن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «هر کجا سربازان حفاظت و اطلاعات حضور داشته باشند، امنیت برقرار است» اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) زمانی‌که وارد میدان می‌شوند، استحکام، اقتدار و توان رزمی را بالا برده و امنیت را برقرار می‌کنند.

 پوردستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندد تا مشکلی را در کشور ایجاد کند اما با هوشیاری، توانمندی، بیداری، خردمندی و پشتکار کارکنان امنیتی است که تاکنون هیچ‌یک از برنامه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور پیاده نشده است.

وی در پایان کارکنان حفاظت و اطلاعات ارتش را به‌عنوان بازوی بسیار توانا و چشمان بیدار ارتش جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: امروز سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش رشد قابل‌وصفی را داشته که گمنام، بی‌ریا و بی‌صدا سنگین‌ترین کارها را انجام می‌دهند.

۲۹۲۱۵

کد N1427731

وبگردی