آفتاب

آغاز اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان از عصر امروز در کیش

آغاز اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان از عصر امروز در کیش

کیش - ایرنا - سرپرست فدراسیون ژیمناستیک از آغاز اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان از عصر امروز (سه شنبه) در کیش خبرداد و گفت : هدف از برگزاری این اردو آمادگی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی است .

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد جزئیات برگزاری نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان گفت : به منظور آماده سازی تیم برای رقابت های پیش رو دو اردو برای تیم ملی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است .
سید محمد شروین اسبقیان هدف از برگزاری این اردو را کسب آمادگی بیشتر برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به میزبانی اندونزی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه اردوی نخست به مدت پنج روز برای رده بزرگسالان برگزار خواهد شد اظهارکرد : ورزشکاران از عصر امروز و روزانه در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی میر مهنا به تمرین می پردازند و در پایان اردو از تمامی اردونشینان آزمون مهارت های حرکتی به عمل خواهد آمد.
این مسئول ورزشی با اعلام اینکه اردو تا 20 شهریور ماه ادامه خواهد داشت از برگزاری اردوی جوانان پس از اتمام این اردو خبر داد .
محمدرضا حمیدی(مرکزی) ، هادی خناری نژاد( مازندران ) ، سعید رضا کیخا(فارس)، عبدالله جامعی(بوشهر) ، نیما بیگدلو و حمید قاقزانی (قزوین)، پدرام زاهدی (کردستان) ، محمد احمد کهنی (کرمان) و ایمان خاموشی (تهران) نفراتی هستند که در رده بزرگسالان در اردوی کیش حضور پیدا می کنند .
در این بخش محمد آذرپی به عنوان سرمربی به همراه چهار مربی هدایت تیم را بر عهده خواهند داشت .
اسماعیل خرسندل نیز به عنوان مربی بدنساز در اردو حضور خواهد داشت .
سالن ژیمناستیک میر مهنای کیش با امکانات و تجهیزات لازم و دارای استاندارهای لازم میزبان اردوهای ملی و باشگاهی در طول سال است .
1630**1641
کد N1427092

وبگردی