آفتاب

گفتگوی فردوسی‌پور با علی بداوی و سیدمحمد علوی/ از دعوا با رحمان رضایی تا شایعات بامزه درباره بداوی

گفتگوی فردوسی‌پور با علی بداوی و سیدمحمد علوی/ از دعوا با رحمان رضایی تا شایعات بامزه درباره بداوی

دو بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران مهمان برنامه نود این هفته بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید محمد علوی و علی بداوی دو بازیكن سابق تیم ملی فوتبال ایران مهمان برنامه نود بودند. در ابتدای برنامه علوی گفت كه كلاس مربیگری c آسیا را رفته و در حال درس خواندن است. علی بداوی هم كلاس مربیگری c آسیا را گذرانده و به دنبال كارت مربیگری اش است.
فردوسی‌پور در این برنامه چند شایعه جالب توجه كه همیشه درباره بداوی مطرح می‌شود را از او پرسید. اولین موضوع این بود كه فردوسی‌پور پرسید آیا واقعیت دارد كه گفته بودی من پول درآورده‌ام و دیگر نمی‌خواهم فوتبال بازی كنم؟ بداوی در پاسخ به این مسئله گفت: این ها همه شایعه است. من از بچگی فوتبالی بودم. علاقه داشتم به فوتبال. من ذاتا فوتبالی هستم. من فوتبال را نگذاشتم كنار. غیر فوتبالی‌ها باعث شدند من كنار بروم.
سید محمد علوی هم گفت: اسم ماها فراموش شده است. از نظر مالی مشكلی نداریم. اما كنار بزرگ ترین مربیان ایران و آسیا كار كرده‌ایم. این تجربه را كسب كرده‌ایم و الان در این سن 35 سالگی باید از این تجربه استفاده بشود.
علوی درمورد اینكه چرا فوتبال را كنار گذاشت گفت: می‌خواستم شان خودم را حفظ كنم. زمانی كه رفتم پرسپولیس، یك حالت غرور به من دست داد. فكر می‌كردم فقط كریم باقری و علی كریمی از من بهتر هستند.
علوی درباره كار با برانكو هم گفت: مربی مثل برانكو ندیده ام. فوق العاده است. پروفسور است.
عادل صحنه اخراج علوی در بازی ایران و چین را منتشر كرد كه علوی در توضیح این صحنه گفت: كمك داور چهارم اماراتی بود. من به زبان عربی گفتم خدا پدر و مادرت را نیامرزد. كریمی در آن صحنه دریبل كرد كه او را زدند. او هم در جا به من كارت قرمز داد.
فردوسی پور از بداوی درباره دعوای معروف او با رحمان رضایی سوال پرسید كه بداوی گفت: از رحمان رضایی و خانواده محترم ایشان و مردم خوب كشورمان معذرت خواهی می كنم. اگر تصویر آن درگیری را پخش كنید بهتر است كه مردم ببینند. فروارد حریف خوب بود و اذیت كرد رحمان را. من مقصر نیستم. اما رحمان بلند شد و سر من داد زد. اما من معذرت خواهی می كنم. وقتی برمی گشتیم، در هواپیما روزنامه ها را جمع كردم و گفتم زشت است كه همسر رضایی ببیند من او را زده ام.
عادل از او درباره این پرسید كه به فولاد پیشنهاد 10 میلیونی داده، آن هم در شرایطی كه فولاد قصد داشته به او 12 میلیون تومان بدهد. اما بداوی گفت: شوخی می كنند. این طوری نیست.
بداوی درباره این شایعه كه می گفتند او وارد كار لودر شده هم گفت: نه بابا این خبرها را از كجا می‌آوری؟ ما كلا كارمان ساخت و ساز در اهواز است.
43 43

کد N1426606

وبگردی