آفتاب
مدیرعامل استقلال عنوان کرد؛

واکنش به املت خوری لیدرها و اولتیماتوم به منصوریان/ یک اعتراف تلخ

واکنش به املت خوری لیدرها و اولتیماتوم به منصوریان/ یک اعتراف تلخ

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد برخی قراردادهای با بازیکنان این تیم عجولانه بسته شده است. این اعتراف تلخ در شرایطی مطرح شده که چهار هفته از لیگ برتر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا افتخاری بعد از جلسه هیات مدیره این باشگاه گفت: در این جلسه بیشتر به مسائل مالی پرداختیم و همان طور که می‌دانید امروز آخرین روز ارسال مدارک برای دریافت مجوز حرفه‌ای بود که ما مدارک را تکمیل کردیم. قرارداد چند بازیکن هم امروز کارش به پایان رسید و پادوانی رسما به استقلال پیوست. لیست استقلال تقریباً تکمیل شده و با نظر سرمربی، بازیکنانی را جذب کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که‌ آیا به همراه تیم ملی فوتسال راهی کلمبیا می‌شود گفت: خیر من به کلمبیا نمی‌روم. اگر تیم ملی فوتسال راهی مرحله بعد شد، به این کشور خواهم رفت.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا لیدرهای تیمش در تمرین املت خورده‌اند، بیان کرد: فضای تمرین‌های ما باز است و طبیعتا امکان کنترل آن وجود ندارد. ممکن است در اطراف زمین عده‌ای ساندویچ و یا هر غذایی بخورند. بعید است که لیدرهای ما دنبال مشکل باشند در ضمن مگر املت خوردن جرم است. از این پس باید حواس‌مان به این باشد که هواداران روی سکوها ساندویچ می‌خورند یا نه، این چه سوالی است که می‌پرسید.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره بیانیه اخیر لیدرهای استقلال چیست، گفت: صحبت‌هایی را جدیداً با کانون هواداران داشته‌ام و قرار است حکمش صادر شود. لیدرها با ما هماهنگ‌هستند. هدف اول کانون هواداران حمایت از منصوریان است. قبلا هم هواداران در تمرین از منصوریان حمایت کرده‌اند. کانون هواداران حتما تماشاگران را توجیه می‌کند که به کادر فنی فرصت دهند. استقلال در این مدت پیشرفت خوبی کرده و در بازی با صبا دیدیم چقدر پیشرفت تاکتیکی داشته تیم در چند پست تقویت شده است.

افتخاری در پاسخ به این سوال چرا بازی‌های تدارکاتی تیمش پشت درهای بسته برگزار می‌شود، گفت: مسئولان ورزشگاه آزادی اجازه نمی‌دهند تماشاگری بیاید چون فضا باز است و نمی‌شود هواداران را کنترل کرد. کمپ خودمان هم کیفیت چمنش بالا نیست و وقتی تماشاگران زیاد می‌شوند باعث اعتراض اهالی منطقه می‌شود. به هر حال مجبوریم بازی‌ها را پشت درهای بسته برگزار کنیم. تعطیلات تمام شد و هواداران از این پس در آزادی بازی‌ها را تماشا می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نظری جویباری با پیشنهاد جهانیان قرار بوده به استقلال بیاید گفت: نه جهانیان چنین چیزی نگفته بحث نظری جویباری هم مطرح نشده که بخواهم مخالفت کنم. ما نیاز به آرامش داریم و باید اطراف تیم را خلوت کنیم نه اینکه آن را شلوغ‌تر کنیم. در حال حاضر اسمی از فردی نمی‌برم و قرار نیست کسی بیاید با همین افراد کار را ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از قرارداد امین حاج محمدی مبلغی کم شود گفت: در آستانه داربی وارد این مسائل نمی‌شوم. بگذاریم که برخی قرارداد بسته شده عجولانه بوده و بار سنگین مالی بر دوش ما گذاشته است. باید در این باره فکر کنیم من با منصوریان صحبت کردم و قرار شد خودش در این باره با بازیکنان صحبت کند. در حال حاضر بین تبلیغات باشگاه و سازمان لیگ هم مشکلاتی هست. نمی‌توان پیش‌بینی کرد که استقلال چقدر درآمد دارد تا به تعهداتش عمل کند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به منصوریان اولتیماتومی داده، گفت: نتایج دو بازی پیش روی استقلال ربطی به منصوریان ندارد و او کارش تمام نشده نتیجه داربی هیچ تاثیری روی سرمربی استقلال ندارد.

کد N1426285

وبگردی