آفتاب
معاون سازمان مدیریت بحران:

گزارش میزان خسارت طوفان مازندران تا هفته آتی مشخص می شود

گزارش میزان خسارت طوفان مازندران تا هفته آتی مشخص می شود

تهران- ایرنا- معاون امورآمادگی ومقابله سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: گزارش خسارت طوفان استان مازندران تا هفته آینده مشخص و گزارش آن به هیات دولت ارجاع می شود.

مرتضی اکبرپور روزدوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: هم اکنون تیم های کارشناسی در محل های حادثه دیده و روستاهای طوفان زده در حال ارزیابی میزان خسارات وارده به بخش های مسکن، کشاورزی و یا راه ها هستند.
وی ادامه داد: تیم های کارشناسی ارزیاب موظفند پس از هرحادثه ای به مدت یک هفته تا 10 روز، میزان خسارات وارده را ارزیابی و به دستگاه ذی ربط همچون وزارت مسکن، وزارت راه و یا جهاد کشاورزی گزارش دهند.
معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشوراظهار کرد: با تکمیل گزارشات مربوطه، طبق روال همیشگی قانون مدیریت بحران، تسهیلاتی به خسارت دیدگان اختصاص می یابد تا خسارات جبران شود.
طوفان و تندباد شدیدی با سرعت 90 تا 110 کیلومتر بر ثانیه همزمان با سیل و آبگرفتگی جمعه گذشته به صدها واحد مسکونی و تجاری در استان مازندران خسارت وارد کرد.
در این حادثه غیر مترقبه 13 شهرستان استان مازندران از قبیل آمل، ساری، بابل، جویبار، بهشهر، سوادکوه، قائمشهر، نور، نوشهر، سوادکوه شمالی ، بابلسر ، فریدونکنار و چالوس آسیب دیدند.
اجتمام**9136**1776
کد N1425831

وبگردی