آفتاب

استاندار آذربایجان شرقی: آرامش بر استان حاکم است/ گروه های سیاسی بدون تنش در کنار هم فعالیت می کنند

استاندار آذربایجان شرقی: آرامش بر استان حاکم است/ گروه های سیاسی بدون تنش در کنار هم فعالیت می کنند

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ تحمل مخالف از رویکردهای اصلی مدیریت ارشد استان در حوزه سیاسی بوده است، گفت: بر این اساس امروز گروه های سیاسی اصلاح گرا و اصولگرا بدون تنش و برادرانه در کنار هم فعالیت می کنند.

اسماعیل جبارزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحمل مخالف یکی از تجارب 16 سال نمایندگی من در مجلس شورای است که این روحیه و اعتقاد باعث شده اکنون در استان آذربایجان شرقی از نظر سیاسی آرامش حاکم شود.
وی ادامه داد: تنش ها و در گیری های غیرضروری که در سال های قبل وجود داشته در دولت تدبیر و امید سعی کردیم به سمتی هدایت شود که همه همدیگر را تحمل کنند.
جبارزاده گفت: اینکه مخالف من فکر کند و بیاندیشید یک حسن است و باید از نبود صاحبان فکر ناراحت شد، به همین دلیل سعی کردیم در آذربایجان شرقی این روحیه را که نتیجه آن تعامل و تحمل همدیگر است، ارتقا دهیم.
وی اظهار کرد: وقتی همدیگر را تحمل کنیم فضای سیاسی استان آرام می شود و نتیجه آن توسعه آذربایجان شرقی است.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی افزود: نباید اجازه دهیم انرژی ها صرف اختلافات و جدال های غیرضروری و صرف مسایل بیهوده شود.
وی تاکید کرد: در طول سه سال گذشته از دولت گذشته انتقاد کردم ولی افراد را مخاطب قرار نداده ام، زیرا که معتقدم باید نقاط ضعف و قوت دولت گذشته گفته شود و مردم بدانند کجا بودند و به کجا رسیده اند.
جبارزاده با بیان اینکه اگر کارهای انجام شده گفته نشود ظلم به این دولت است، گفت: افرادی فقط ایرادات دولت یازدهم را می گویند؛ انگار دولت در این سه سال کاری نکرده است.
وی ادامه داد: زمانی آرزویم این بود دولتی سرکار بیاید که بیمه مردم را مورد توجه و اولویت کاری خود قرار دهد که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید این مساله مورد توجه جدی دولت قرار گرفت ولی متاسفانه این عملکرد دولت دیده نمی شود.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: برخی افراد با بزرگ کردن کارهای فرعی و نقاط ضعف کوچک که اغلب آنها ساختگی هستند، سعی دارند کارهای بزرگ دولت را کمرنگ کنند.
وی افزود: امروز همه ایران به دلیل فرماندهی مقتدرانه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک جزیره امن به معنای واقعی است.
جبارزاده با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی عامل وحدت، عزت و اقتدار نظام است، گفت: وجود رهبری مقتدر بالاترین نعمتی است که برای مردم ایران اسلامی ارزانی شده است.
وی با اشاره به ناامنی های موجود در کشورهای مختلف جهان حتی در قاره اروپا، خاطرنشان کرد: امروز در سایه رهبری مقتدرانه و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی، جمهوری اسلامی امن ترین کشور منطقه است.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: بخش عمده ای از کارهای امنیتی به دست دولت انجام می شود لذا انصاف نیست بگذاریم در آذربایجان شرقی بحث های سیاسی روزمره و غیرضروری عامل اختلاف بین مردم باشد.
به گزارش ایرنا، وی با تاکید بر اینکه هرجا اختلاف است شیطان حاکم است، یاداور شد: با وحدت، همدلی، برادری و صمیمت می توانیم کشور و آذربایجان شرقی را توسعه دهیم.
جبارزاده افزود: گروه های سیاسی مختلف اصلاح طلب و اصولگرا در استان حضور دارند که بدون تنش و برادرانه در کنار هم فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: فعالیت های گروه های سیاسی که در دولت قبل قطع شده بود در دولت تدبیر و امید اجازه فعالیت یافتند.
6120/518
کد N1425604

وبگردی