آفتاب

دبیرکل سازمان ملل متحد:خیریه بهترین سرمایه گذاری برای آینده مشترک انسان هاست

دبیرکل سازمان ملل متحد:خیریه بهترین سرمایه گذاری برای آینده مشترک انسان هاست

تهران -ایرنا- دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی خیریه، 5 سپتامبر 2016 برابر با 15 شهریور ماه جاری گفت: خیریه یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانیم روی آینده مشترک خود انجام دهیم.

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در پیام دبیرکل سازمان ملل متحد آمده است:
روز جهانی خیریه هر سال به عنوان فراخوانی برای هر فرد جهت اقدام همراه با همبستگی و شفقت در رویارویی با آلام انسانی خدمت می نماید.
دستورکار 2030 برای توسعه پایدار، تمرکز جدید جهان بر داوطلبی و بخشش به منظور گرامی داشت این روز در سال جاری است. این چارچوب جهانی نوین با 17 آرمان توسعه پایدار در مرکز خود، جامع ترین و بلندپروازانه ترین برنامه اقدام علیه فقر و حامی سیاره زمین تاکنون است که به وسیله رهبران جهان تصویب گردیده. برای این که این برنامه اقدام به نتیجه برسد، باید نیروی کامل حمیت انسانی بکار گرفته شود.
در ادامه این پیام آمده است ،نیکوکاری جهانی به تولید رویکرد های نوآورانه و فراهم آوردن منابع مورد نیاز ادامه می دهد. افزایش چشمگیر نیکوکاری در جنوب جهانی، بعد تازه مهمی است که عاملان جدید را به مشارکت در پرداختن به چالش های محلی و جهانی رهبری می کند.
بان کی مون در پیام خود تاکید کرده است ،خیریه یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانیم روی آینده مشترک خود انجام دهیم. در این روز جهانی خیریه، اینجانب افراد را در هر کجا فرامی خوانم بخشی از مشارکت 15 ساله ما برای بشریت باشند و به تبدیل آرمان های توسعه پایدار به واقعیتی برای همه کمک نمایند.
اجتمام **2181 ** 1418
کد N1425516

وبگردی