آفتاب
همسر شهید منا :

همچنان چشم انتظار پیگیری مطالبات حقوقی فاجعه منا هستیم

همچنان چشم انتظار پیگیری مطالبات حقوقی فاجعه منا هستیم

ساری - ایرنا - همسر یکی از شهدای مازندرانی فاجعه منا گفت: خانواده شهدا با وجود سپری شدن یکسال از آن فاجعه همچنان چشم انتظار پاسخ و پیگیری مطالبات حقوقی خود هستند .

فرشته غدیر زواردهی همسر شهید محمد علی بدیعی ازاندهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : نباید خون و جان افراد زیادی که در این فاجعه ناشی از بی تدبیری و سهل انگاری حکومت آل سعود به شهادت رسیدند ، پایمال شود و باید این کشور و سازمان های بین المللی در این خصوص جوابگو باشند .
وی ادامه داد : به عنوان خانواده شهدای فاجعه منا شکایت ها خود را به مراجع ذیربط ارسال کردیم و انتظار می رود تا مسئولان این شکایت ها را پیگیری بکنند .
غدیر زواردهی با اشاره به اینکه آل سعود مقصر اصلی این فاجعه است ، افزود : معرفی عاملان این جنایت مطالبه بحق و اصلی خانواده شهدا است که نمی توان از آن گذشت .
وی که خود به همراه همسر شهیدش بعد از انتظار 10 ساله به سفر معنوی حج مشرف شده بود ، ادامه داد : شیرینی سفر آرزومندانی مثل من و دیگر همسفرانم با شهادت عزیزانمان به تلخی گرایید .
این همسر شهید فاجعه منا خواست تا فرزندانشان که از نعمت سرپرست محروم مانده اند از سوی سازمان های ذیربط حمایت های لازم از آنها شود .
شهید محمد علی بدیعی ازاندهی که بخاطر پاره ای مشکلات نتوانست از سهیمه و نوبت حج تمتع خود در سال 93 استفاده بکند با به تاخیر انداختن این نوبت سال گذشته به همراه همسرش به این سفر رفت و در این مسیر معنوی به دلیل بی تدبیری آل سعود در برگزاری مناسک حج شهید شد .
از او سه فرزند به یادگار ماند .
2096/1899
کد N1425043

وبگردی