آفتاب

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور وارد اراک شد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور وارد اراک شد

اراک - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز دوشنبه وارد اراک شد و مورد استقبال مقامات استان مرکزی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار در سفر یک روزه به اراک در نشست بررسی پیشرفت برنامه عمل حفاظت و بهبود محیط زیست استان مرکزی در سالن غدیر استانداری استان مرکزی شرکت می کند و در این نشست جمع بندی و تصمیم سازی در زمینه آلاینده های محیطی استان مرکزی برای طرح در سفر قریب الوقوع کاروان تدبیر و امید به این خطه را نهایی کند.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و شرکت در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان، اعضای اتاق های فکر محیط زیست استان و سمن ها از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.
استان مرکزی یکی از مناطقی است که با وجود اثرگذاری قابل ملاحظه در درآمد سرانه ناخالص ملی و تولید و اشتغال، از معضلات زیست محیطی رنج می برد به طوری که در دولت های قبل تاکنون دو طرح جامع کاهش آلودگی هوا برای اراک در هیات دولت تصویب شده است.
در آیین استقبال از معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی ، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، فعالان سمن های زیست محیطی، مسئولان مدیریت شهری، معاونان استانداری مرکزی و جمعی از مسئولان اجرایی این استان حضور داشتند.
6013/ 3005/
کد N1425019

وبگردی