آفتاب
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان:

عامل ایجاد رعب و وحشت در اهواز دستگیر شد/شی مشکوک ماکت بود

عامل ایجاد رعب و وحشت در اهواز دستگیر شد/شی مشکوک ماکت بود

اهواز - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: فردی که با ایجاد ماکت شبیه دینامیت و اندختن آن در یکی از خیابان های اهواز باعث وحشت مردم شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ علی قاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خبر بمبگذاری در اهواز اظهار کرد: ظهر روز جمعه از طریق تماس های مردمی به پلیس ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شد که در کنار یک مجتمع در خیابان وهابی اهواز (بین کیانپارس و کیان آباد) یک بمب دیده شده است.

وی افزود: بر همین اساس تیم عملیاتی خنثی سازی بمب نیروی انتظامی خوزستان در اسرع وقت به محل اعزام شدند و طبق دستورات ایمنی در این مواقع، اقدام به تخلیه محل و دور کردن مردم از آن نقطه کردند. پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شی مشکوک بمب نبوده و شرایط در آن منطقه به حالت عادی بازکشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خصوص شی مشکوک پیدا شده نیز گفت: لوله های کاغذی فشرده که شبیه دینامیت بوده اند باعث نگرانی مردم شد و آنها به نیروی انتظامی اطلاع دادند.

قاسم پور بیان کرد: ماموران به سرعت به دنبال شناسایی عامل ایجاد این اتفاق بودند و با فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی که اقدام به این کار کرده بود کردند و به سرعت وی بازداشت شد.

وی بیان کرد: فرد دستگیر شده یک جوان حدود ۱۸ ساله است که بازجویی های در خصوص انگیزه اقدام وی هم اکنون از سوی نیروی انتظامی در جریان است.

کد N1424504

وبگردی