آفتاب

خسارت ۱۷۰ میلیارد تومانی طوفان به مازندران

خسارت ۱۷۰ میلیارد تومانی طوفان به مازندران

همشهری آنلاین: استاندار مازندران گفت: بر اثر طوفان شدید روز جمعه دوازدهم شهریور بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان به حوزه های مختلف خسارت وارد شده است.

به گزارش ایسنا، ربیع فلاح جلودار در جمع خبرنگاران گفت: در اثر طوفان 130 میلیارد تومان به حوزه کشاورزی، 13 میلیارد تومان به حوزه مسکن، تجاری و معیشت و 27 میلیارد تومان به تاسیسات زیر بنایی استان خسارت وارد شده است.

فلاح گفت: شدت طوفان به حدی بود که قریب 500 تیر برق شکسته شد، 25 ترانس و 50 تابلوی برق خسارت دید و بیش از 1000 مورد پارگی سیم های برق در شهرهای آمل، بابل، قائم شهر و ساری اتفاق افتاد.

استاندار مازندران تاکید کرد: ده‌ها اکیپ امدادی با تلاش شبانه‌روزی توانستند وضعیت شهرها را به حالت عادی برگردانند و برق و آب همه شهرها برقرار و فقط تعدادی از روستاهای بابل و قائم شهر به دلیل آسیب دیدن سقف خانه و کابل کشی ساختمان هنوز مشکل برق دارند که به صورت نقطه‌ای اکیپ‌ها در حال بررسی بوده و تا پایان امروز همه مشکلات این حوزه هم برطرف خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با عنایت به سفر دستیار ویژه رئیس جمهور و قول مساعد برای کمک دولت به جبران خسارات، هرچه سریع‌تر با مصوبه هیئت دولت بخشی از مشکلات موجود مرتفع شود.

 

کد N1424395

وبگردی